Tip Cara Mudah Dan Jimat Jadi Ahli Shaklee - Shaklee Shah Alam


Bulan ni istimewa sikit sebab Shaklee dengan bermurah hati nak berikan sesuatu yang istimewa kepada peminat tegar Shaklee. Apa yang specialnya tu? Entri ni khusus untuk anda yang belum mendaftar sebagai ahli Shaklee lagi. Offer ni jauh lebih jimat dan menguntungkan anda, jika anda mendaftar sebagai ahli sebelum 31 October 2016.


Sebelum tu akak nak share kelebihan menjadi ahli Shaklee, apa yang bestnya menjadi ahli Shaklee. Antara kelebihan mendaftar sebagai ahli.


Pertama sekali, sudah semestinya anda berpeluang untuk menikmati HARGA AHLI untuk setiap pembelian produk. Setiap bulan juga Shaklee ada promo untuk produk yang berbeza-beza, anda juga layak untuk menikmati harga HARGA PROMO bagi produk tertentu setiap bulan.


Kedua, untuk setiap pembelian RM480 dalam 1 bulan, anda bepeluang menikmati bonus dalam bentuk cash yang akan dikreditkan terus ke akaun bank anda. Bonus bermula dengan 5% hingga 21%, bergantung kepada jumlah pembelian anda setiap bulan.


Ketiga, anda berpeluang menyertai team akak jika anda serius berbisnes. InshaaAllah akak akan guide anda sebaik mungkin.



Shaklee bukan MLM biasa yang head hunting untuk dapatkan bonus besar. Kekuatan Shaklee adalah kepada produk yang dihasilkan yang mana produknya adalah SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.


Peluang untuk mendapatkan 1 botol FREE gift LECITHIN atau 1 botol larga ALFALFA

Caranya

Pertama, sekiranya anda mendaftar sebagai ahli dan anda membuat pembelian produk melebihi RM350 atau 100uv (point) anda layak untuk mendapat 1 botol Lecithin secara percuma. Bagi anda yang belum tahu, Lecithin berfungsi untuk PECAHKAN LEMAK dan juga MENGUATKAN DAYA INGATAN.

Kedua, sekiranya anda mendaftar sebagai ahli dan anda membuat pembelian produk melebihi RM670, anda layak mendapat FREE MEMBERSHIP + FREE 1 BOTOL ALFALFA LARGE + CASH BACK BONUS +- RM40

Untungkan? :)




Labels: