Setia Dengan Yang Satu - Set Hamil Shaklee


Sebaiknya kalau uolls dah consume Set Hamil Shaklee teruskan je lah hingga anak yang seterusnya even dah tak bersalin dan menyusukan anak sekalipun teruskan ambil suplemen Shaklee untuk kesihatan yang lebih baik.

Shaklee memang dah terbukti berkesan, selamat dan semulajadi. Kak Arni memang suka berkongsi kebaikan vitamin Shaklee, well sharing is caring.

Set Hamil Shaklee memang sesuai sebagai nutrisi yang lengkap dan berkhasiat sepanjang kehamilan.

Perkembangan otak dan minda bayi yang sempurna
Perkembangan fizikal bayi yang sihat dan untuk mengelakkan masalah spina bifilda.






ESP sebaiknya diambil seawal uolls merancang kehamilan hingga bersalin. Lagi awal consume lebih bagus, sebab masa ini lah uolls perlukan tenaga lebih-lebih lagi kena handle anak-anak yang lain.

Selain itu pengambilan ESP secara konsisten membantu para ibu memperolehi kesan yang optimum untuk pengambilan vitamin-vitamin lain. Kulit ibu juga jadi semakin lebih licin, gebu dan anjal. Bonus , baby yang bakal lahir lebih cerah dan gebu, InShaaAllah.


Vitalea Iron Formula

Membantu ibu menambah zat besi sebab biasanya sepanjang mengandung ibu kurang zat besi, Kurang zat besi boleh menyebabkan ibu mudah pitam. Sepanjang ambil Vitalea, HB dan BP bacaaanya sentiasa cantik.


Vitamin C 

Vitamin C sebagai antioksidan membantu meningkatkan sistem imunisasi badan ibu dan bayi serta menjadikan kulit lebih cantik. Jika ibu kurang sihat seperti selsema atau batuk boleh upkan dose 2 biji vitamin C. Vitamin C juga membantu penyerapan iron kalau tak cukup vitamin C makanlah banyak mana pun takkan diserap oleh badan. Vitamin C juga bagus untuk kulit ibu mengandung dan mengelakkan kulit kusam.

B Complex

Lengkap dengan 8 kumpulan Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stacil dan wajah berseri. B Complex mengandungi folic asid yang diperlukan oleh ibu mengandung.

Ostematrix

Ostematrix ni vitamin wajib untuk ibu yang mengandung bagi mengelakkan masalah sembelit, simpul biawak, kaki rasa kebas dan badan rasa lebih bertenaga. Bagi uolls yang tak minum susu, boleh gantikan dengan Ostematrix. Ingat ya baby mengambil kalsium dari ibu sewaktu mengandung, sebab tu ibu-ibu perlu top up kalsium.

Omega Guard

Omega boleh diambil dari 2nd trimester hingga minggu ke 32 3rd trimester. Omega Guard bagus untuk perkembangan otak baby dan kandungan Omega Guard lebih baik berbanding minyak ikan. Omega Guard tahan 3 bulan tau, jimat ke jimat ;)

Ibu-ibu yang mengandung kalau badan rasa lesu je, tak bermaya, bacaan HB dan BP tak cantik, keluar masuk hopsital kena masuk air, kena minum air gula sebab berat badan naik terlebih, bolehlah ambil Set Hamil Shaklee, uolls akan rasa perbezaannya.

Buat customer tersayang, Kak Arni akan consult dan guide cara consume ke semua vitamin dengan betul.


Your Trusted SID Shaklee
Arni Syazila
010-2995619

Labels: