Tresor Midnight Rose - Dexandra Shah Alam






Ingin Kelihatan Bergaya, Berketrampilan Menarik Dan Memikat.


Tresor Midnight Rose adalah pilihan yang terbaik. Lancome memperkenalkan wangian Tresor Midnight Rose pada September 2011, ia diilhamkan oleh Anne Flipo.  Midnight Rose merupakan salah satu rangkaian wangian Tresor yang mana pada mulanya dihasilkan oleh Sophia Grojsman pada tahun 1990.


Tercetusnya idea untuk menghasilkan wangian Midnight Rose ialah untuk membangkitkan perasaan romantik seumpama "French Romance" agar wanita berketrampilan bukan sahaja cantik malahan menjadi ikon fesyen.


Main Accords : Fruity / Sweet / Soft Spicy / Rose / Woody


Dengan sentuhan lembut dan aromatik, Tresor Midnight Rose dihasilkan daripada titisan jus rasberri. Anda juga akan merasai kehadiran wangian Rose. Dalam minit yang pertama, kehadiran wangian yang menawan hati dengan kesegarannya, ringan dan penuh daya tarikan. Gabungan terbaik wangian buah-buahan dengan warnanya.


Kombinasi aroma melati, Peony, cassis, black currants diikuti pula dengan "pink pepper". Menjadikan wangian ini lebih menarik ditambah pula dengan bauan manis vanilla. Bauan kasturi dan cedar juga menguasai wangian ini.


Dengan bauan yang menggoda dan seksi, Tresor Midnight Rose sesuai dipakai semada waktu siang atau malam atau dipelbagai acara. Ingin kelihatan menarik seperti Emma Watson heroin Beauty And The Beast, wangian Tresor Midnight Rose adalah wangian yang sesuai untuk anda.


Inginkan bauan yang memikat, hubungi


#AgenDexandraShahAlam
Arni Syazila
010-2995619

Labels: