Cinch Untuk Yang Teringin Nak Sado Tapi Malas Nak Workout




Man Vs Wild, kuat makan tapi malas bersenam bilanya nak sado? :)

Kak arni suggest Cinch untuk kaum Adam yang mempunyai ciri-ciri berikut

1. You busy takde masa nak workout, malas nak exercise dengan 1001 alasan so Cinch adalah pilihan yang terbaik. Sebab bila uolls consume Cinch automatik perut tu rasa full, bila makan tengahari atau malam selera nak makan banyak tu takde. Maka slowly berat pun turun.

2. Kerja siang malam, busy waktu makan pun tak menentu, bila kali terakhir makan makanan yang berkhasiat pun dah lupa. Badan pun rasa tak bertenaga, letih, lesu so u need something yang boleh boost up your energi. Cinch adalah pilihan yang terbaik. Jangan minum air yang bukan-bukan tu, badan kita ni nak pakai lama.

3. Uolls kaki gym. Cinch ni membantu shape up dengan cantik sebab diperkaya dengan protein. Paham keinginan nak six pack tu tapi kena rajin la dengan bimbingan instructor. Kut main taram je tak jadi lah, Betul betul

Ciri-ciri ni lah yang menyebabkan kaum Adam suka minum Cinch. Relaks la bro minum Cinch  takdenya hilang macho tu makin bergaya dan sihat lagi ada :)

Cinch ada 3 perisa, vanilla, cafe latte dan chocolate.




Kenapa Cinch Shake Shaklee berkesan dan berbeza dari minuman jenama lain?

Membantu mengekalkan jisim otot tanpa lemak
Menghilangkan lemak, berat dan inci (inch loss)
Terbukti secara klinikal
Diperkasa dengan Leucin


Secara ringkasnya Cinch Shake berjaya membuat anda mengawal rasa lapar, meningkatkan tenaga, menyokong metabolisma dan memberi kepuasan kepada pengguna.


Apa itu Leucin?


Leucin merupakan asid amino perlu yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh. Ia merupakan satu-satunya asid amino yang boleh meransang sintesis protein otot. Cinch Shake Shaklee yang diperkasa dengan leucin terbukti mampu mengekalkan 100% jisim otot tanpa lemak dan menghilangkan lemak, berat dan inci.

Apa yang kita boleh dapat dalam 1 hidangan Cinch Shake Shaklee?


Indeks glisemik rendah - 22, sesuai untuk penghidap kencing manis
Diperkasa dengan leucin untuk memelihara otot semasa menurunkan berat badan.
Lengkap dengan 24 jenis vitamin dan mineral
Tinggi protein (24g setiap hidangan) memberikan kita rasa puas dan kenyang
Tinggi serat (6g setiap hidangan)
Sumber soya bebas GMO
Tiada perasa, pewarna bebas tiruan
Rasa yang sangat enak, memberikan kepuasan semasa menurunkan berrat, datang dengan 3 perisa yang sedap lazat seperti coklat, cafe latte dan vanilla.

Selain turun berat badan, kulit tak menggeleber, bonus tambahan dengan pengambilan Cinch Shake secara konsisten kulit kita pun semakin cantik.

Ok amacam seronok baca kelebihan minum Cinch ni, cepat-cepat hubungi Kak Arni



010-2995619

#tipbadannaksado
#VitaminUntukShapeup
#VitaminUntukLelaki

Labels: