Luka Bersalin Cepat Sembuh Dengan Vivix




Ada yang mengadu pada Kak Arni dia tak suka makan jamu atau pil semasa dalam pantang. Lain orang lain situasinya. Tapi dalam masa yang sama dia nak luka dia cepat sembuh, badan bertenaga dan dapat menyusukan baby. Tidak dinafikan memang ada yang langsung tak makan sebarang suplemen semasa dalam pantang, luka memang sembuh tapi akan ada perbezaannya lambat atau cepat, badan lebih bertenaga atau tidak.

Untuk uolls yang tak berapa gemar nak makan banyak-banyak pil. Ambillah Vivix minuman tonik sweet sour tu. Bagi mereka yang baru bersalin samada normal atau caeserean boleh ambil Vivix.

Vivix ni bagus untuk luka dalaman , kalau nak luka cepat sembuh minumlah Vivix selain dari set berpantang Shaklee dan jaga pemakanan harian.

Bagi ibu yang bersalin Caeser walaupun dah setahun dua luka tu masih terasa sakit, pedih, ngilu dibahagian luka cubalah Vivix. InShaaAllah kita cuba ikhtiar dengan Vivix ya.





Bagaimana Vivix Membantu Ibu-Ibu Yang Bersalin Secara Caeserean atau Normal


1. Membantu penyembuhan

Vivix adalah sumber antioksida dan mempunyai kandungan resveratrol yang tinggi membantu dalam penyembuhan luka bersalin ibu.


2. Membaiki Sel

Vivix juga membantu dalam membaiki sel-sel hingga ke peringkat DNA lagi. Ia akan menghasilkan sel-sel baru yang lebih sihat dan panjang jangka hayatnya. Jadi luka kita tak nampak tu akan cepat sembuh dengan Vivix.


3. Memberi Tenaga Pada Ibu

Dalam kandungan Vivix juga terdapat penjana tenaga yang dipanggil Mitochondria. Mitochondria membantu memberi tenaga yang ibu-ibu perlukan semasa berpantang. Sebab itulah ibu-ibu yang ambil Vivix semasa berpantang ni cepat sihat dan bertenaga.

4. BONUS : AWET MUDA

Disebabkan Vivix ini membantu dalam melambatkan proses penuaan dalam badan kita , ibu berpantang yang mempunyai kulit kusam dan tak bermaya, menjadi bertambah cantik berseri. 



Labels: