Produk Pencuci Muka Jerawat Yang Murah


Bila dah masuk usia 40an ni, hmm dah macam-macam produk yang dah digunakan yang mahal yang murah tapi semua tak kekal lama sebab kita sendiri yang rasa, muka rasa tak selesa kadang-kadang rasa semakin kering, kadang-kadang rasa kenapa muka ni nampak berminyak sangat. Sehinggalah berjumpa dengan pencuci muka yang satu ni memang terasa kulit muka semakin lembut, rasa lebih segar dan kalau jerawat singgah pun sekejap je tanpa meninggalkan parut.





So nak tahu apa pilihan produk pencuci muka akak? Sudah tentu pilihan akak adalah Gentle Deep Foaming Cleanser.  Kenapa ia menjadi pilihan akak dan pilihan customer akak?




1. Sangat Halus

Pencuci muka jerawat ini sangat halus hingga ia mampu mencuci hingga ke dalam liang roma. Kotoran dan bakteria akan dibersihkan untuk kulit lebih cantik dan sihat.

2. Detoks Kulit

Gentle deep foaming cleanser  yang diperkaya dengan Alga Hijau semulajadi ini akan menghilangkan toksin pada kulit. Toksin dalam liang pori-pori yang menyebabkan jerawat menjadi merah dan bengkak.

Kulit bertoksin ialah kulit yang lemah

3. Melembap 

Kelembapan sangat penting untuk segarkan kulit. Akan tetapi jika kulit terlalu lembab jerawat akan datang menyinggah. Kalau terlalu kering kulit kita akan terasa pedih.


Kebanyakan pencuci muka yang terdapat dipasaran menjadikan kulit muka kita kering. Fungsi Gentle Deep ni memberikan kelembapan yang sangat sesuai untuk kulit.


4. Cucian Yang Lebih Sempurna

Rumpai laut yang terdapat dalam pencuci ini menghilangkan kotoran dan membuang sel-sel mati pada kulit. Set mati ni kalau dibiarkan lama akan melekat dan menjadi hitam. Ouch!

Perasan atau tidak ramai dikalangan muda mudi yang sudah mempunyai jeragat


5. Vitamin C Semulajadi

Vitamin C sangat bagus untuk jerawat dan jeragat. Ia bukan sahaja mencerahkan bahkan ia menyalurkan kolagen untuk kesihatan kulit. Vitamin C juga membantu pemulihan kulit yang cedera dari jerawat atau jeragat. 

Jerawat akan menjadi kecut dengan cepat sebab kulit jadi sangat sihat.


Memang best sangat lah pencuci muka Shaklee ni sangat menjimatkan, lebih selamat digunakan dan kulit muka kita terlindung dari bahan yang berbahaya. Siapa yang sesuai menggunakannya? Ia boleh digunakan oleh sesiapa sahaja.

Your Health And Beauty Shaklee
Arni Syazila
010-2995619


Labels: