Betul Ke Bisnes Shaklee Ada Banyak Kelebihan?


Ramai yang bertanya Kak Arni, kelebihan yang kita akan terima sekiranya mendaftar sebagai ahli Shaklee?




Sebenarnya ada banyak manfaat dan kelebihan jika mendaftar sebagai ahli Shaklee. Selain dari kesihatan kita semakin baik, kita boleh dapat EXTRA INCOME, MELANCONG PERCUMA, BONUS KERETA best ke best.


Kelebihan Sebagai Ahli Shaklee Yang Perlu Anda Tahu

Untung Runcit

Jimat dari 10-30% dari harga retails. Bagi anda yang ingin berniaga, anda akan menikmati keuntungan runcit bagi setiap penjualan produk.


Bonus Jualan Bulanan

Setiap bulan anda layak menikmati bonus jualan pada setiap bulan. Lagi banyak jualan lagi banyak bonus yang anda akan nikmati. Bonus tertinggi sehingga 21% bagi hasil jualan anda.


Bonus Kepimpinan

Anda juga berpeluang untuk mendapat BONUS KEPIMPINAN sehingga 6 paras dan infiniti bonus


Group Bonus dan Leadership

Jika anda membantu lebih ramai rakan-rakan untuk menjana pendapatan bersama Shaklee, anda juga layak menerima extra income yang lumayan.


Car Bonus

Shaklee juga ada berikan "Car Bonus" kepada anda yang layak melalui wang tunai. Kita boleh beli kereta sendiri atau nak gunakan untuk kegunaan lain. Best ke best ;) Shaklee yang akan bayarkan setiap bulan.


6 Star Trip National & International

Berpeluang juga untuk menerima percutian bertaraf 6 bintang di dalam dan luar negara dan dibayar sepenuhnya oleh Shaklee, dapat duit poket, dapat beg percuma. Untung kan bisnes Shaklee.


Shaklee National Conference

Berpeluang untuk menyertai Konvensyen Shaklee yang diadakan pada setiap tahun samada di dalam atau di luar negeri



Labels: