5 Sebab Lelaki Perlukan ESP




ESP memang sinonim dengan wanita akan tetapi golongan lelaki pun boleh minun ESP. Golongan lelaki yang mana perlukan ESP?


1. Pelajar yang perlu bergegas ke kelas di waktu pagi

ESP ni cara penyediaan dia mudah sahaja. Kak Arni faham lelaki ni kan dai tak suka perkara yang renyah, so dia hanya perlu bancuh ESP, mix dengan air dan shake shake sahaja on the way ke kelas tu. Nak minum masa dalam bas atau atas motor/dalam kereta tengah tunggu traffic light. Bismillah dah boleh minum, takde lah nanti perut tu berkeroncong sepanjang kelas berlangsung. Perut kenyang, fikiran pun boleh fokus semasa dalam kelas.


2. Untuk para atlit dan mereka yang suka bersukan


Selepas uolls workout/jogging/cycling/main bola walau apa sahaja sukan yang uolls lakukan minumlah segelas ESP untuk elak muscle tear.


3. Untuk mereka yang ingin turunkan berat  badan

Once you dah minum ESP, perut akan rasa kenyang dan seterusnya mengelakkan dari makan makanan yang merapu. ESP bersifat rendah glisemik yang menyebabkan anda rasa kenyang lebih lama. Jika minum ESP selepas workout, ia mengelakkan muscle tear dan menggalakkan pembakaran lemak bukannya otot.


4. Lelaki yang sering rasa letih dan tidak bertenaga

Antara kebaikan ESP Shaklee ialah memberi tenaga segera dan bertahan lebih lama. Fungsi soya Non GMO ESP ialah memberi makanan kepada sel-sel tubuh dan seterusnya memberi tenaga kepada tubuh.


5. ESP untuk lelaki yang mementingkan kesihatan

ESP membekalkan protein yang diperlukan oleh tubuh. Protein digunakan dalam dua bentuk di dalam badan kita.

Pertama membina sel-sel baru (dan menyingkirkan sel-sel lama dan rosak) memberi makanan kepada sel yang baru dan sihat.

Kedua Protein diperlukan untuk sintesis hormon dan enzim dalam tubuh. Kedua-dua hormon dan enzim yang sihat dan stabil adalah sangat penting untuk memastikan tubuh kita dapat berfungsi dengan baik.

ESP memang diperlukan di setiap rumah sekurang-kurangnya walau hari kita yang sememangnya sibuk 24 jam tubuh kita masih dapat makanan yang sihat.   

Bulan October ni ada promo ESP, beli 4 botol dapat diskaun 5%. 

Labels: