Bagaimana Mengatasi Rambut Gugur Dan Mudah Letih


Selalu kan dengar keluhan rambut asyik gugur je, penat yang luar biasa lebih-lebih lagi yang bekerja dan dalam masa yang menguruskan anak-anak sampai kadangkala tak sempat nak  uruskan diri sendiri.


Bila makan minum tak berjaga/terlupa akibatnya badan masuk angin, gastrik melanda, jerawat pun datang menyinggah jenis yang singgah lama-lama dan tak nak beredar. Bila dah beredar dia tinggalkan kesan pula.


Dah la ramai sekarang ni ibu-ibu yang mengalami masalah tekanan. Apabila kita depressed , badan kita jadi bercelaru, hormon pun bercelaru. Akhirnya kita keletihan dan kepenatan. Tapi bila fikirkan suami dan anak-anak kita tetap bangun untuk menguruskan keluarga kita.


Bagaimana kita nak mengatasi masalah yang kita hadapi ni tanpa merosakkan badan kita dalam masa jangka pendek atau panjang? Dan dalam masa yang sama kita dapat manfaat daripada produk yang kita ambil.


Kak Arni suggestkan uolls ambil ESP Shaklee.








ESP ni sebenarnya bagus untuk apa?

Kalau uolls alami simptom berikut, memang digalakkan untuk ambil ESP

Lemah dan tidak bertenaga
Kulit wajah yang kusam
Wajah yang penuh dengan tompokan bekas jerawat yang hitam
Bekas gigitan nyamuk yang akhirnya menjadi kudis  dan meninggalkan kesan
Rambut sering gugur

Kalau uolls nak  tahu ni semuanya berpunca dari kekurangan protein. Protein sangat penting kepada mereka yang inginkan kulit yang cantik dan tona warna yang sekata. Mereka yang mempunyai parut jerawat yang berwarna hitam/gelap adalah disebabkan kekurangan protein untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati yang berwarna gelap.

Protein dari ESP adalah protein yang terbaik. Protein yang lengkap dan baik akan membantu, membaiki, membina sel tubuh yang sihat dan cantik. Sel-sel yang sihat lebih mudah menyerap vitamin berbanding sel-sel yang kurang sihat.

Jadi untuk anda yang ingin memiliki kulit yang ingin memiliki kulit yang lebih sihat, cantik dan licin, boleh lah cuba sendiri ESP. Yang paling penting HALAL, SEMULAJADI dan SELAMAT.

Kak Arni
Whatsapp 010-2995619

Promosi ESP beli 4 diskaun 5% berbaki 6 hari sahaja.

Labels: