Shaklee Baby Yang Organik, Selamat Dan Terbaik Untuk Kulit Bayi



Terlalu banyak produk yang berada di pasaran dan kadangkala kita pun tak tahu nak pilih yang mana satu untuk bayi kita kan.  Sudah semestinya pilihan kita yang terbaik untuk bayi kita. Lebih-lebih lagi kebelakangan ini ramai baby yang mengalami masalah kulit, ekzema.


Berita baik buat ibubapa yang prihatin dengan produk penjagaan bayi yang organik dan selamat, Shaklee bawakan Shaklee Baby yang akan berada di pasaran akhir November ini.








Shaklee Baby Gentle Wash



Shaklee Baby Gentle Wash di formulasi khas untuk membersihkan kulit bayi dengan lembut dan efektif. Telah diuji sesuai untuk kulit sensitif.


Kaya dengan aloe organik, ekstrak oat dan minyak zaitun untuk membersihkan kulit dengan lembut. Lavendar organik menenangkan kulit, charmomile organik memberikan rasa tenang dan relaks. Mudah dibilas dan punyai PH yang seimbang.


Shaklee Baby Message Oil




Minyak yang sempurna untuk lakukan urutan manja dengan bayi. Adunan istimewa minyak organik dan ekstrak essential oil untuk melembapkan kulit dengan lembut. Juga mengandungi Lavendar dan Charmomile untuk menenangkan.


Shaklee Baby Soothing Lotion




Shaklee Baby soothing lotion memastikan kulit bayi kekal lembut dan lembap. Bukan bayi sahaja yang boleh menggunakan malahan kanak-kanak dan orang dewasa yang mempunyai kulit sensitif juga boleh menggunakannya.



Aloe dan minyak organik seperti Shea Butter, Sunflower Seed dan kelapa membantu melembapkan kulit dan membajai nutrien kulit. Essentials oil organik seperti Lavendar, Chamomile, Rosemary dan Vanilla Fruit bantu rasa menenangkan  dan losyen ini tidak melekit.


Bagi memastikan customer kak Arni berpeluang mendapatkan produk penjagaan Baby Shaklee ni. Kak Arni buka pre order kerana stoknya adalah terhad. Rugi bagi mereka yang lambat grab peluang ini.


Whatsapp 010-2995619

Labels: