Kecutkan Fibroid Cara Selamat Dengan Vivix Shaklee



Fibroid adalah satu penyakit yang digeruni oleh wanita. Ada pelbagai faktor penyebab Fibroid. Sebelum tu kak Arni akan terangkan apa itu Fibroid.





Apa itu fibroid?


Fibroid adalah sejenis tumbuhan daging yang berasal otot rahim (Myometrium) dan ia merupakan sejenis ketumbuhan yang sering melanda wanita dan ianya bukan KANSER. Ramai wanita yang ada fibroid dalam rahimnya tanpa disedari. Apabila umur meningkat ke angka 40an , 30% wanita ada ketumbuhan fibroid.


Apabila seseorang wanita ada fibroid ia boleh menjejaskan kualiti hidup dari segi seksual, prestasi di tempat kerja, pergaulan dan kebanyakkan wanita akan mengambil keputusan dengan membuang  Fibroid melalui pembedahan. Kak Arni akan terangkan dengan lebih lanjut kecutkan Fibroid cara selamat dengan Vivix Shaklee.


Tanda-tanda Anda Mengalami Fibroid


1) Haid Terganggu

Antara simptomnya ialah pendarahan yang banyak dan berpanjangan dalam Islam juga ada mengatakan jika haid lebih dari 15 hari ianya adalah darah penyakit. Jika ianya berpanjangan ia mendorong kepada masalah kekurangan darah (anemia). Jika berlaku pendarahan yang banyak dan berketul-ketul sangat digalakkan untuk berjumpa dengan doktor untuk pemeriksaan lanjut.


2) Masalah Ketidaksuburan

Di antara punca masalah ketidaksuburan ialah Fibroid. Walau bagaimanapun tidak semua mengalami masalah untuk mengandung. Kemungkinan masalah yang timbul akibat ketumbuhan fibroid pada kehamilan ialah


- Ketumbuhan yang besar boleh menyebabkan keguguran
- Kelahiran tidak cukup bulan 
- Masalah kedudukan bayi yang tidak betul seperti songsang
- Ada ketikanya fibroid menutup laluan kelahiran bayi kerana ketumbuhan itu terlalu besar dan menyebabkan bayi tidak dapat turun ke rongga punggung
- Wanita yang mengandung bersama-sama dengan fibroid akan mengalami kesakitan kerana fibroid akan menjadi tegang dan tertekan disamping melalui proses perubahan yang dinamakan "degenarasi"


3) Tekanan Pada Pundi Kencing

Kedudukan pundi kencing yang berdekatan dengan rahim, apabila fibroid menekan punci kencing akan menyebabkan wanita tersebut mengalami masalah kerap kencing dan adakalanya tidak  terkawal semasa  batuk atau bersin.


4) Kekenduran Rahim atau Prolaps

Prolaps juga boleh disebabkan oleh fibroid, Mereka yang mengalami kekenduran rahim akan dibantu dengan alat forceps atau vacuum semasa proses melahirkan. Apabila mereka mempunyai fibroid keadaan akan jadi lebih buruk,



Bagaimana Vivix Shaklee membantu mereka yang ada Fibroid


Vivix Shaklee membantu dalam menyihatkan dan membaiki sel yang rosak. Apa yang perlu kita fahami ialah semua sistem terbentuk daripada sel, daripada sel ia menjadi tisu, daripada tisu menjadi organ, manakala dari organ menjadi sistem. Maka kita perlu sel yang sihat bagi menghasilkan sistem yang sihat.


Salah satu sistem dalam  badan kita ialah sistem peranakan. Sel sistem peranakan ini perlu sihat bagi melahirkan sistem yang sihat. Dengan pengambilan Vivix secara konsisten ianya berfungsi untuk membaiki dan menyihatkan sel, secara tidak langsung ianya juga membantu mengecutkan fibroid dan menghasilkan sistem peranakan yang sihat.





Vivix Shaklee ialah campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cupsdidatum, Anggur Muscadine, Elderberri Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan Polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sek anti penuaan semulajadi.


Bagaimana Vivix berfumgsi


Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel dan menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.

1) Memperbaiki DNA

Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibar radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi dengan begitu cepat. Peranan Vivix ialah membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, seperti kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada yang asal.


2) Memperbaiki Tenaga Sel

Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepay sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan  menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.


3) Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun semakin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


Bagaimana VIVIX bertindak ke atas sel tubuh manusia


1) Dell Defence - mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit
2) Cell Energy - memberi tenaga kepada sel yang lama
3) Cell Repair - membaiki sel yang telah rosak
4) Cell Performance - meningkatkan prestasi sel


Kebaikan Vivix Shaklee


Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
Membantu merawat penyakit parkinson
Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
Meningkatkan kesihatan imum badan
Menggalakan kesihatan keseluruhan



Vivix Telah Banyak Membantu Mereka Yang Mengalami Penyakit

Diabetes/Kencing manis
Strok
Katarak dan masalah mata
Tekanan Darah Tinggi
Masalah saraf
Kayap
Batuk Berpanjangan
Arthritis, Osteoperosis, Masalah sendi dan tulang (lutut dan pinggang)
Resdung
Bengkak Jantung
Letih (memberi tenaga)
Masalah kulit dan bintik penuaan 
Rambut kembali hitam
Rambut gugur
Kolesterol tinggi
Masalah selera makan
Asma
Sembelit dikalangan warga emas
Angin dalam badan
Penyakit kardiovaskular
Perokok
Masalah kalenjar tiroid
Kanser dan tumor
Cyst
Penyakit SLE
Kudis
Gout
Alzheimer atau nyanyuk
Metabolisme rendah
Masalah berat badan
Awet muda
Fibroid
Alergik
Tibi
Wanita berpantang
Breast lump
Keputihan


Testimoni Fibroid







Kenapa Anda Untung Dengan Promo Vivix Bulan December 2017


Dapat beli Vivix dengan harga paling murah di pasaran (harga ahli).
Tambahan diskaun 5% untuk 1st purchase Vivix Twin Pack (jimat RM40.28).
Keahlian Shaklee percuma (jimat RM68.90).
Penghantaran percuma (jimat RM10.60).
Bonus Tunai sebanyak 5% (dapat cash bonus RM36.10).
Penjimatan sehingga RM155! Sebenarnya jimat hampir RM300, sebab harga sebotol Vivix ialah RM503.50. Jadi, harga retail bagi 2 botol Vivix ialah RM1,007. Harga produk Shaklee 201



Whatsapp Kak Arni 010-2995619 untuk maklumat lanjut.



*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Kami ialah Pengedar Sah Shaklee anda di Shah Alam, Subang, Kota Damansara dan Sungai Buluh. Penghantaran produk Shaklee menggunakan kurier ke seluruh Malaysia. Untuk order produk Shaklee, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, hubungi:

Labels: