Anis Choc Moist Cake Pasti Sedap




Gambar ihsan Google


Chocolate cake siapa yang tak suka, rasanya semua orang suka coklat betul tak? Macam saya sendiri setiap kali menyambut Birthday anak-anak, memang saya akan tempah coklat kek walaupun diluarnya pelbagai gambar permintaan anak-anak. Dan kebiasaannya memang akan licin itu yang kita nak betul tak? Yang penting tidak membazir dan anak-anak suka. Saya sendiri penggemar coklat kek dan sudah tentu pilihan saya Anis Choc Moist Cake memang pasti sedap dan gerenti meleleh, tak percaya? Uolls boleh rasa sendiri dan Anis Choc Cake boleh didapati di kebanyakkan stesen minyak Petronas, Mydin. Harganya pasti berbaloi dengan kesedapan keknya. Atau kalau Uolls nampak signboard ni, cepat-cepatlah terjah ya.




Gambar ihsan Fan Page Anis Choc Moist Cake


Disebabkan saya suka, keluarga saya suka dengan Anis Choc Moist cake ni, semasa majlis perkahwinan adik saya pada tahun lepas, kami menghadiahkan para tetamu dengan Anis Choc Moist Cake dengan tempahan 800 biji kek, InshaaAllah pada tahun ini semasa majlis perkahwinan adik saya yang bongsu, kami juga akan buat tempahan dengan Anis Choc Moist Cake. Ada pelbagai cara untuk uolls hiasi kek ni samada kek ini diletakkan dalam kotak atau sekadar meletakkan reben atau pelekat yang cantik di atas kotak kek. Kami letakkan kek tersebut di dalam kotak seperi gambar ini. Kalau uolls nak tempah kek silalah hubungi Anis Choc Moist Cake ada pelbagai saiz yang boleh diplih, harganya pun sangat berbaloi. InshaaAllah mereka akan membantu anda.





Kalau nak kenal tuan empunya Anis Choc Moist Cake ni, inilah mereka yang banyak memberi inspirasi kepada para usahawan untuk berusaha memajukan perniagaan masing-masing dan saya  sendiri suka membaca coretan mereka di dalam fan page mereka. Anda boleh mengikuti fan page mereka dengan klik di sini. Sekalung tahniah untuk pasangan suami isteri yang berjaya ini :).


Antara perkongsian beliau yang menarik perhatian saya ialah


Ya Allah..Ya Musawwir..Ya Ghaffar...Ya Qahhar...
Kaulah Maha Pembentuk, Kau Yang Maha Pengampun dan Kau lah Yang Maha Mengalahkan...kami mohon padaMu Ya Allah, Kau jadikanlah kami ini di kalangan orang yang mudah memaafkan Ya Allah...Maafkan segala kesalahan orang lain Ya Allah kerana sesungguhnya kami juga pernah melakukan dosa Ya Allah..tapi Kau sentiasa mengampunkan kami Ya Allah...
Ya Allah, kuatkanlah hati kami Ya Allah, semoga kami dapat pelihara jiwa kami supaya tidak terdorong ke arah hawa nafsu yang terlalu cintakan keduniaan Ya Allah...Kami mencari mencari kasihMu yang abadi.....
Aminnn Ya Robbal'alamin..Selamat pagi yang fresh wahai saudaraku...dan selamat menyambut hari yang penuh kegembiraan pada anda semua kerana hari ini anda semua akan mendapat order yang tak dijangka-jangka banyaknya!!...
Terima kasih Ya Allah...





Gambar ihsan Fan page Anis Choc Moist Cake


Untuk makluman uolls semua saya tidak dibayar untuk bercerita mengenai Anis Choc Moist Cake tetapi disebabkan saya suka dengan kek mereka dan usaha mereka dalam memajukan perniagaan mereka, saya sendiri dengan relahati bercerita dalam blog saya. Macam Shaklee, disebabkan keberkesanan produk Shaklee ramai yang bercerita tentang Shaklee. Tak percaya jom tengok video ni.




Ibu Muda Ini Serik Nak Beranak Lagi Sbb Seksa Pantang. Apa Yg Buat Dia Berubah? from iReach HD on Vimeo.




Haid Tidak Teratur Buat Dia Emo Sokmo, Suami Pun Bingung from iReach HD on Vimeo.




Minah Ni Cepat Penat & Pancit Kalau Balik Travel. Nasib Baik... from iReach HD on Vimeo.





Ubat Chicken Pox Dewasa Sampai Dia Jadi Miss Universe Semula from iReach HD on Vimeo.





Anemia Ibu Hamil ni Dah Warded Pun Degil - Nasib Kakak Garang from iReach HD on Vimeo.



Sengsara Gastrik Kronik 10 Tahun Terubat Secara Tak Sengaja? Biar Betul... from iReach HD on Vimeo.




Rahsia Dia Tambat Hati Suami Kaw2, Sambil Tersenyum Manja from iReach HD on Vimeo.


Macam mana best kan Shaklee ni? Ok la jom order Shaklee dengan saya


Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp/Telegram/SMS : 010-2995619

Labels: