Kelebihan Kolagen Shaklee

Entri kali ni saya bersemangat untuk kongsi dengan uolls berkenaan Kolagen Shaklee, kebetulan pula bulan October ni promosi beli 6 free 1. Baik jangan lepaskan peluang untuk dapatkan sekotak dua untuk merasai kebaikan Kolagen Shaklee. Beli 3 kotak dapat membership free dan bonus :)




Setiap hari mengadap cermin selain dari baca doa masa mengadap cermin mesti uolls belek muka nak tengok dah ada berapa garis halus kat tepi mata, kat tepi mulut betul tak? Lepas tu kira tolak bahagi campur eh umur baru berapa tahun tapi garis-garis halus tu dah bertingkat-tingkat. Memang terdapat banyak jenis kolagen dari pelbagai jenama dipasaran, pastikan kolagen yang anda ambil tu selamat dan bermutu. Dari tadi cerita kolagen, kolagen, apa tu kolagen?

Kolagen merupakan protein yang paling banyak terdapat di dalam badan manusia. Malah ia menyumbang kepada kira-kira 75% berat dalam tahap kulit yang sihat. Tahap kolagen yang sihat menyerlahkan rupa yang sihat dan menampilan tubuh yang muda dalam erti kata yang lain menyokong kekuatan,  kekenyalan tubuh dan keanjalan kulit.

Kenapa kolagen Shaklee mendapat perhatian ramai? Ini kerana bersumberkan sisik ikan merah (4000mg) size kolagennya yang sangat kecil iaitu 1000 dalton untuk penyerapan dan efek yang segera juga dilengkapi dengan klinikal studi dan yang paling best ia diperbuat dari 7 bahan yang terpilih. Fungsi-fungsi setiap bahan berikut ialah

Kolagen ikan : Memberikan kesan elastin, mengekalkan kulit lebih anjal

Esktrak kerang-kerangan : Mengandungi glukosamina sebagai pelincir sendi, menghidrat mata dan melegakan ketidakselesaan mata

Lactobacillius acidophilus : Meningkatkan penyerapan kolagen

Ekstrak biji Calellia Japonica : Mengandungi acid oleik dan isoflavon. Membekalkan nutrisi dan penghidraran

Ekstrak Pfaffia: Merawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon dan meningkatkan tenaga batin, meningkatkan prestasi dan tenaga

Vitamin C : Menggalakkan pengeluaran kolagen dan menentang radikal bebas

Vitamin B2, B6 : Membekalkan tenaga penting dalam proses pengeluaran kolagen di dalam sel tubuh




Dengan berkolagen bukan sahaja anda dapat memiliki semula kulit yang lembut, lebih anjal, licin, gebu dan muda berseri malah ia juga menggalakkan pertumbuhan rambut lebih kuat, tebal dan berseri. Kolagen shaklee sentiasa mendapat permintaan ramai kerana keberkesananya. Ada banyak testimoni yang berpuashati dengan pengambilan Kolagen Shaklee antaranya ialah testimoni.

Ibu yang mengandung pun nak berkolagen, boleh tapi anda buat sebagai masker sahaja :)

Saya pasti anda akan jatuh cinta dengan Kolagen Shaklee, sekali dah cuba pasti akan beli 2 kotak terus untuk sebulan makan.

Bagi yang ingin mendapatkan Kolagen Shaklee boleh contact saya arnisyazila@gmail.com