HB RENDAH SEMASA MENGANDUNG



PROMOSI Vitalea Beli 6 percuma 1 sedang berlangsung sepanjang bulan Februari 2014.






Sempena promosi Vitalea bulan ni, saya sangat syorkan mereka yg sedang mengandung dan mengalami HB rendah agar mengambil Vitalea untuk membantu menaikkan kembali HB anda sebelum dileteri nurse anda :)



Testimoni pengamal Vitalea semasa mengandung.

Btw,saya memg consume Shaklee since 2011, memg consumer tegar. 5 bln lepas, saya disahkan pregnt, ini pn hasil consume set subur Shaklee (GLA,B comp,Vit C, Vit E, Alfalfa, ESP). Since pregnt, saya stop consume Shaklee coz tkot ada side effect kt baby. So just mkn ubt yg KKM bgi.

Msa kandungn saya 4 bln, HB saya drop dr 14.00 turun 9.93 & nurse sahkan sy mghidap MILD ANEMIA. Patut bdn saya letih yg amat. Bgun pagi badan rasa xsdap. Bila dgr. So, saya tekad utk consume smula Shaklee & ambil set kehamilan. Dr testimoni yg saya baca, Vitalea bgus utk naikkan HB. So saya consume Vitalea, B comp, Oste, Vit C, Omega Guard, ESP. 

Alhamdulillah 2 minggu kemudian saya check HB saya hr ni dan HB saya naik 11.3 ! Yeahhhh !
Bukan itu jer, badan dah tak letih, bangun pagi rasa fresh. Selalu susah nak bangun. Rambut pula dah kurang gugur.

Credit to Yaya MillieKid.


Ada ibu mengandung yang mengalami Anemia, para ibu mengandung digalakkan untuk menjalani pemeriksaan di awal kehamilan untuk mengesan tahap kesihatan si ibu dan bayi dalam kandungan. 


Khasiat Vitalea Shaklee

Penambahan tenaga segera - Pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian,

Pelengkap nutrisi - Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang  terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anemia.

Keupayaan sistem Produktif - Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan.

Elemen penting pada sel tubuh - Menyediakan asas nutrisi, menastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid.

Melindungi organ - Melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.

Vitalea sesuai diambil ibu mengandung, ibu berpantang, ibu menyusukan bayi, pelajar 12 tahun ke atas, mereka yang mementingkan kecantikkan kulit dan juga mereka yang mementingkan kesihatan.

Vitalea tidak boleh diambil oleh pesakit SLE.

Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau menyembuhkan sebarang penyakit.





Labels: ,