Hilangkan Kelemumur Dengan Nourishing Scalp Treatment Shakee

Nourishing Scalp Treatment Shaklee Hilangkan Kelemumur



Untuk menyokong persekitaran yang optimum untuk rambut yang sihat, semua jenis stres yang dihadapi oleh kulit kepala mesti ditangani. Shaklee memperkenalkan ramuan eksklusif yang diperolehi secara semulajadi Shaklee Scalp Health Complex, gabungan 10 vitamin, mineral dan herba yang menyuburkan kulit kepala dan rambut.


# 1 - Memberi tenaga kepada folikel rambut. Energizes hair follicles, Swertia dan Ginseng merangsang dengan lembut peredaran darah dan membekalkan tenaga untuk bebuli rambut.


# 2 - Panthenol menguatkan rambut dan merangsang kelembutan yang bersinar


# 3 - Melindungi dari pencemaran. Minyak dari daun pokok teh menyokong kebolehan semulajadi kulit kepala mengelak  folikel rambut dari tersumbat. Anti oksidan  - Superoxide Dismutase (SOD) dan Ekstrak Teh Hijau (Ekstrak Daun Camellia Sintesis), melindungi dari stres persekitaran, menjadikan kulit kepala rasa selesa


# 4 - Mengurangkan penampilan berminyak dan menggelupas dengan Zinc PCA, Vitamin B6 dan Saw Palmetto (Ekstrak Buah Serenoa Serrulata)


# 5 - Melegakan Iritasi (Ekstrak Teh Hijau Camellia Sinensis). Dipotassium Glycyrrhizatte melegakan iritasi persekitaran dan menyokong keseimbangan semulajadi minyak/kelembapan, Metabolisma kulit kepala seterusnya disokong oleh mineral  kulit yang penting termasuk Kuprum, Zinc  dan Maganese.


Prosante Nourishing Scalp Treatment menormalkan kulit kepala untuk menyediakan persekitaran  untuk rambut yang lebat dan sihat. Manfaat perlindungan bertenaga Shaklee Scalp Health Complex disampaikan di dalam bentuk lembut dan rawatan intensif akan mempertingkatkan sinaran, warna, ketebalan dan tekstur rambut dari masa ke masa.


Apabila terlalu banyak folikel rambut "berehat" , penghasilan rambut baru dikurangkan. Rambut yang masih anda miliki tertakluk kepada kerosakan seterusnya oleh serangan persekitaran. Ini menjadikannya nampak nipis dan pincang, merasa rapuh dan lemah dan berkeadaan teruk. Rambut anda juga terdedah kepada kerosakkan akibat kimia untuk mewarna, mengkerinting dan meluruskannya.


Nourishing Scalp Treatment merawat ke pangkal masalah dengan serum derma-available yang merangsang peredaran, melindungi dari serangan persekitaran dan menyediakan  ramuan yang menyuburkan kulit kepala.


Hasilnya adalah rambut yang kuat  dari dalam keluar proses, tahan pecah dan mengekalkan ketebalan. lantunan dan sinar berkilau.





a. Terbukti mengurangkan rambut gugur sewaktu bersikat dan ketebalan semulajadi dan kuat apabila digunakan.

b. Mengandungi kompleks  eksklusif yang amat derma-tersedia yang diperolehi secara semulajadi di dalam bentuk rawatan yang kuat untuk membantu rambut sihat tumbuh.


c. Formula tanpa bilasan cukup lembut untuk digunakan setiap hari bagi manfaat yang segera dengan hasil yang meningkat


d. Diserap dengan segera dan tidak berminyak


e. Bersih, bauan botani, tiada haruman tambahan


f. Keseimbangan pH dan selamat untuk semua jenis rambut, walaupun diperm atau diwarna.


Rawatlah kelemumur anda dengan Nourishing Scalp Treatment Shaklee, anda akan berpuashati dengan hasilnya.


Ingin dapatkan Nourishing Scalp Treatment, sila klik Nourishing Scalp Treatment Shaklee.


Promosi Collagen Powder Shaklee Beli 6 Percuma 1 dan Mealshakes Beli 3 Percuma 1. Keahlian Shaklee Percuma. Hubungi Saya Dengan Segera.




   

Labels: