GST = Get Shaklee Today - Ingin Menambah Pendapatan


Hampir setiap hari mendengar rungutan tentang harga barang keperluan meningkat. Adakah kita perlu merungut dan merungut tanpa buat sesuatu untuk menambah pendapatan? Bank pula setiap hari telefon, tak cukup dengan itu hantar message bertalu-talu supaya kita buat pembayaran yang mana mungkin duit itu kita telah gunakan untuk anak yang tak sihat atau kereta rosak. Ya la bagi sesetengah orang mungkin ada simpanan untuk kes kecemasan akan tetapi tak semua orang boleh membuat simpanan, duit gaji takde extra/lebihan semuanya habis digunakan untuk bayar rumah, kereta/motor, pengasuh anak, susu anak, minyak kereta/motor , barang keperluan dapur. Eh kalau difikir-fikirkan boleh sakit kepala/sakit dada dengan situasi sekarang. Dah tu macam mana? Berniaga? Eh saya tak pandai, saya takut rugi. Saya takde modal. Sebelum mengandaikan macam-macam, sila tonton video ni







Just Do It! Tapi, Kenapa? from iReach HD on Vimeo.


Kita tanya diri kita adakah kita berada dalam salah satu situasi di bawah ini?


Kita terpaksa bekerja keras untuk mengubah kehidupan kita

Kita terikat dengan masa dan kerja

Kita terikat dengan hutang yang banyak

Kita tiada ketenangan jiwa dan hidup kita sentiasa stres

Dan kita buntu dan tidak tahu bagaimana nak mengatasi masalah kita ATAU kita sememangnya sedang menghadapi semua situasi di atas.

Jika diberi PELUANG, adakah kita mahu hidup yang lebih baik?

Jawapannya ...... Sudah tentu KITA mahu hidup yang lebih baik dan ada caranya

Saya betul-betul ingin membantu kawan-kawan yang ingin menambah pendapatan atau side income atau extra income, samada uolls surirumah atau ibu yang bekerja. InshaaAllah boleh sangat dengan Shaklee dan Sate Kebab, kenapa saya cadangkan Shaklee dan Sate Kebab? Sebab dua-dua perniagaan ini modalnya sangat rendah dan jika anda berusaha dengan rajin, tekun, tidak mudah putus asa, modal yang anda laburkan boleh dapat kembali dalam tempoh masa yang tidak lama. Yang penting kedua-dua bisnes ini bukan skim cepat kaya. Ini bukan cerita goyang kaki duit masyuk ya.


Yakinlah rezeki Allah itu luas untuk mereka yang berusaha dan sentiasa berserah pada-Nya. Saya boleh berikan kail dan dengan kail itu, uolls pancinglah "ikan" untuk sepanjang hayat. Apa yang uolls dapat bukan sekadar side income atau extra income malahan boleh jadi Passive Income & Residual Income anak cucu pun boleh merasa, mana tahu kan?


Allah adalah pemberi rezeki, pemilik rezeki. Mungkin GST yang bermula ni sebagai asbab nak bagi kita rezeki yang lebih banyak lagi. Allah sayang dengan kita.  Kenapa saya mengajak uolls bisnes? Sebab saya juga seperti anda yang memerlukan tambahan pendapatan untuk menampung keperluan harian dengan anak-anak yang semakin membesar impian saya ialah apabila anak-anak menyambung pelajaran ialah dengan menggunakan duit extra income yang saya dapat tanpa mereka perlu membuat pinjaman pelajaran.


Setiap dari kita mempunyai impian dan kita mahu impian kita terlaksana. Berdoalah dan berusahalah selagi hayat dikandung badan. Semoga apa yang kita usahakan dapat membantu dan menambah nilai dalam hidup orang lain. Kita bersama-sama menuju kejayaan.


Untuk keterangan lebih lanjut boleh hubungi saya

Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp/Telegram/SMS : 010-2995619



Labels: