Ahli Shaklee Dah Ramai, Market Semakin Tepu


Memang betul setiap hari ada orang register sebagai ahli Shaklee, ahli Shaklee pun dah beribu, kalau dah ramai sangat yang menjadi ahli Shaklee dan buat bisnes, market pun dah tepu, saya yang baru register ni ada ke orang nak beli? Susah la macam ni nak cari makan. Erk??


Belum buat apa-apa lagi dah mengalah dengan meletakkan sesuatu yang negatif di dalam pemikiran kita, cuba kita tengok ikan dilaut pernah habis ke, setiap hari kita makan ikan, belum pernah lagi ikan ni pupus, setiap hari nelayan pergi laut menangkap ikan InshaaAllah setiap kali tu jugak mereka mendapat hasil samada sikit atau banyak. Ingat ya rezeki Allah ni luas dan tak habis-habis untuk hamba-hambanya yang berusaha.


Masa mula-mula saya kenal shaklee, saya sendiri rasa perbezaan hasil makan Shaklee dengan konsisten, apabila kita kenal produk yang kita makan dan seperti orang yang bercinta sehari tak makan rasa macam tak lengkap pulak hari tu, maka kita secara relanya akan kongsi kebaikan Shaklee dengan ikhlas kepada keluarga, rakan-rakan dan mereka juga secara tidak langsung akan tertarik dengan Shaklee,


Yang bestnya kita tidak memaksa mereka dengan membeli pakej dengan harga beribu-ribu Ringgit yang mana akhirnya mereka akan marah dengan kita sebab produk tak terjual dan yang paling tragis, silaturrahim pun boleh terputus. Eh tak nak la macam tu kan.


Kenapa saya galakkan anda join dengan grup saya? Sebab dalam grup kami ada support grup online dan offline untuk coaching uolls, kami akan bimbing anda terbukti dalam majalah Shaklee Today yang terbaru penuh artikel tentang mereka yang berjaya dan kebanyakkannya adalah dari grup Jutawan. Kami akan bimbing tentang produk Shaklee, Marketing dan yang istimewanya amalan kerohanian ini yang membezakan grup kami dengan yang lain.


Shaklee adalah produk yang sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam dan terbukti selama lebih 50 tahun.


Nak Jadi Ahli Shaklee Bersama-sama Dengan Saya

Nak income 4-5 angka Dari Shaklee

Nak Bisnes Shaklee Dari Rumah

Hubungi Saya Dengan Segera

Email : arnisyazila@gmail.com
Hp : 012-2183024


The More You Share With Others, The More Valuable Your Share Will Become

                                                                                                 - Dr Forest Shaklee





Labels: