Kebaikan Yang Anda Dapat Jika Menyertai Shaklee



Pada 7 & 8 Jun 2014, Shaklee telah meraikan para pengedar yang layak sepanjang cycle 2013/2014 dengan pelbagai anugerah, aktiviti dan penginapan percuma di Sunway Resort & Spa Hotel dan Saujana Kuala Lumpur. Bagi mereka yang diberi penginapan juga menerima hadiah dari Shaklee. Alhamdullilah saya merupakan salah seorang yang bertuah :)




Yang menariknya National Conference Shaklee  kali ini dihadiri Mr Roger Barnett, Siapa Roger Barnett?



Beliau merupakan CEO Shaklee Corporation datang dari US meraikan kejayaan kami dimana jualan Shaklee Malaysia telah naik sehingga 1000% berbanding tahun 2008, sweet je kan senyuman dia, untuk pengetahuan semua sepanjang NC berlangsung beliau sentiasa senyum dan cergas, nak jadi usahawan jutawan dan berjaya salah satunya ialah sentiasa senyum, senyum tu kan sedekah :)

Pada tahun lepas Shaklee Malaysia berjaya mencapai peningkatan jualan sehingga 1000 peratus sejak tahun 2008. Perkembangan positif ini petanda yang baik untuk prospek perniagaan. Shaklee merupakan jenama makanan yang telah wujud sejak tahun 1956 lagi, kini menjadi pilihan no 1 di Malaysia. Ini jelas menunjukkan keberkesanan produknya yang diaktifkan dengan kesetiaan penggunanya dan kewujudan syarikat yang telah mencecah lebih daripada 55 tahun.


Kenapa jenama Shaklee semakin terkenal dikalangan rakyat Malaysia?

Komitmen Shaklee yang sentiasa menepati piawaian antarabangsa kini semakin kukuh dengan adanya pelaburan yang tinggi dalam kajian dan penyelidikan (R&D). Setiap produk yang dikeluarkan mempunyai kajian sains dan penulisan jurnal yang dibukukan sebagai bahan rujukan.


Kenapa anda perlu memilih Shaklee sebagai perniagaan anda?

Untuk pengetahuan semua, saya merupakan salah seorang di dalam grup jutawan, dimana mentor saya merupakan antara pemimpin yang mempunyai ahli paling ramai yang menyumbang sebahagian besar jualan di dalam Shaklee Malaysia. Di dalam grup kami, anda akan dibimbing samada melalui offline dan online, kelebihan grup kami ialah kami peneraju menjalankan perniagaan Shaklee secara online. Sangat mudah menjalankan perniagaan Shaklee secara online, anda hanya klik order dan ikuti arahan seterusnya...taraa order pun siap dan tunggu sahaja depan pintu rumah.
Tahukah anda bahawa perniagaan Shaklee ini dapat diwarisi dari satu generasi ke generasi yang seterusnya selagi anda aktif menjalankan  perniagaan Shaklee.


Tiada alasan lagi untuk anda tertanya-tanya bagus sangat ke bisnes Shaklee ni, kelebihan yang anda akan terima..

Yuran keahlian yang rendah RM75/RM85 seumur hidup

Tiada modal beribu RM yang perlu untuk start bisnes Shaklee sehingga kena simpan stok bawah katil

Hampir semua urusan dilakukan secara online, coaching online, order online tanpa perlu anda keluar malam tinggalkan anak-anak di rumah.

Cerita pasal anak-anak ni, ada seorang dealer Shaklee, aunty ni dari Sarawak dia hairan macam mana kami boleh menjalankan perniagaan Shaklee dengan anak-anak yang masih kecil, jika dilihat sepanjang NC dan mereka yang turun naik stage menerima award, masing-masing berpimpinan tangan dan mendukung anak-anak, anak-anak adalah penguat semangat kami untuk mencapai kejayaan dalam perniagaan Shaklee.

Menarikkan perniagaan Shaklee ni, nak join grup saya yang eksklusif, InshaaAllah saya akan membimbing anda sehingga berjaya sebagaimana mentor saya membimbing saya,  saya galakkan surirumah, pelajar sertai bisnes Shaklee ni. Sama-sama kita menuju puncak.

Hubungi saya dengan email : arnisyazila@gmail.com atau hubungi 012-2183024.

Better You, Better world




Labels: