Cara Makan Lecithin Shaklee Yang Perlu Anda Tahu



Lecithin untuk kurus, kalau nak kurus makan Lecithin, kalau makan Lecithin, Omega dan Herblax lagi bagus dan lagi cepat turun berat badan. Mesti uolls semua selalu dengar dan baca kan, Masih tak percaya lagi kebaikan Lecithin? 


Saya akan kongsikan dengan pembaca sekalian perbezaan Shaklee dan manfaat yang uolls boleh dapat dari pengambilan Lecithin.


Lecithin Shaklee ni diekstrak dari kacang soya organik bukan-GMO setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mginositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu.


Kebaikan Lecithin Shaklee yang wajib anda tahu


1. Menyerap vitamin yang larut lemak - Membantu tubuh dalam menyerap vitamin A, D, E dan K yang larut lemak.


2. Melindungi hati - Menghalang enapan lemak dihati, sirosis hati dan hati berlemak, Juga membantu memulihkan kesihatan hati.


3. Pemecahan lemak dan kolesterol - Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisme lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh.


4. Pelansingan - Menghalang obesiti. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelansingan yang seimbang.


5. Mencantikkan otot dan kulit - Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.


6. Memperbaiki allergi - Menghalang platlet darah dari mengaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah seterusnya mempertingkatkanalergi seperti penyakit kulit - dermatitis, demam alergi.


7. Menghalang kejadian batu karang - 90% dari batu karang terjadi dari kolesterol, lecithin mengemulsi kolesterol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.


8. Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress - Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress. 


9. Menghalang tekanan darah tinggi - Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis, menggalakkan peredaran darah.


10. Memperbaiki prostat lelaki - Kajian telah membuktikan masalah prostat  dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak


11. Meringankan sembelit - Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.


Bagaimana nak dapatkan hasil terbaik selepas makan Lecithin Shaklee?

1. Kuantiti Lecithin yang perlu dimakan sehari ialah 6 biji.
2. ____________________________________________
3. ____________________________________________
4. ____________________________________________


Nak jawapannya? Kenalah buat pembelian dengan saya, saya akan ajarkan macam mana nak makan dan dapatkan hasil terbaik dengan Lecithin Shaklee.


Kenapa Lecithin Shaklee perlu diambil selepas MAKAN?


Kalau makan Lecithin sebelum makan apa yang berlaku? Nak tahu kenapa?


Ia boleh menyebabkan enzim metabolik dalam perut teransang dan makanan lebih cepat ditukarkan kepada tenaga maka perut cepat lapar dan selera makan meningkat. Risaukan kalau perut asik minta diisi je hehe...


Nak lebih nilai untuk wang anda? Jom jadi ahli Shaklee, mudah je.


Nak order Lecithin semasa musim perayaan ni, klik sini


Promosi Vivix Masih berlangsung, dapatkan beberapa penjimatan hebat, keahlian Shaklee percuma. Hubungi saya dengan segera.

Labels: