Phytocol ST Shaklee Musnahkan Kolesterol Jahat

8 Ogos 2014, Jumaat


Hari ini hari Jumaat, esok lusa Sabtu Ahad masih dalam minggu Hari Raya, saya pasti ramai dikalangan kita diundang menghadiri rumah terbuka, jadual penuh dari pagi sampai ke malam. Taman perumahan kami  pun meriah dengan Baraan atau Marhaban sepanjang hujung minggu ni :). Dan yang paling seronok sudah semestinya para ibu, dapur bersih lah ya. Maklumla kat Malaysia ni Hari Raya disambut selama sebulan silap-silap disambung bulan berikutnya.


Menu sepanjang Rumah Terbuka ni memang menggamit-gamit anak tekak, betul tak? Apa yang takde, semuanya ada terhidang atas meja, dengan minuman yang manis-manis. Dan yang pasti menjelang malam kita akan Burppp....Alhamdullilah tersandar kekenyangan dan keletihan dan tiba-tiba berkata kepada diri sendiri....alahai kenapala aku banyak sangat makan hari ni. Menyesal? Buat apa nak menyesal makanan tu pun dah masuk dalam badan kita. Apa yang kita perlu buat ialah kita "Flush" makanan tersebut, dengan Herblax dan Alfalfa Shaklee serta minum air kosong dengan banyak dan sebelum anda makan makanan yang lain yang penuh dengan lemak, kolesterol, minyak apakata anda ambil 2 biji Pyhtocol untuk menghalang kolesterol dari bertempek dalam badan anda.





Fungsi Phytocol ST Ialah Menurunkan Kolesterol Secara Semulajadi 


Perbezaan Shaklee 


Phytocol-ST adalah formulasi proprietari dengan bahan-bahan yang terbukti secara klinikal membantu penyerapan kolesterol dan menurunkan kolesterol LDL


Dibuat dengan gabungan kuat sterol dan stanol yang wujud secara semulajadi di dalam tumbuhan, buahan, sayuran dan bijirin.


Membekalkan 2,000mg sterol dan stanol tumbuhan setiap hari.


Sterol dan stanol tumbuhan telah dibuktikan secara klinikal di dalam lebih dari 80 kajian untuk menurunkan kolesterol LDL.


Membekalkan 100% saranan National Institutes of Health's (NIH) untuk sterol dan stanol tumbuhan setiap hari.


Bebas dari kandungan Gluten


Fakta Sains Disebalik Phytocol-ST


Sterol dan stanol, yang wujud secara semulajadi di dalam tumbuhan, buahan, sayuran dan bijirin, telah terbukti di dalam banyak kajian, mampu menurunkan kolesterol LDL (jahat)


Jadi bagaimana sterol dan stanol berfungsi?


Sterol dan stanol tumbuhan dimakan dari makanan atau suplemen.


Oleh kerana struktur mereka sama dengan kolesterol, sterol dan stanol akan bersaing untuk penyerapan di dalam usus.


Sterol dan stanol tumbuhan akan terikat kepada reseptor di dalam usus dan meninggalkan kolesterol di belakang.





Keputusannya adalah hanya sedikit kolesterol akan diserap oleh tubuh dan juga sedikit kolesterol akan dibebaskan di dalam salur darah.


Phytocol-ST membekalkan 2,000mg sterol dan stanol tumbuhan setiap hari. Untuk mendapatkan amaun yang sama , apa yang perlu anda makan setiap hari adalah seperti di bawah.





Kolesterol adalah faktor risiko untuk penyakit jantung




Tahap kolesterol yang tinggi adalah faktor utama untuk mendapat penyakit jantung dan satu daripada cara untuk mengurangkan risikonya adalah dengan mengurangkan jumlah keseluruhan kolesterol dan juga kolesterol LDL (jahat). Kajian menunjukkan sebatian semulajadi yang dipanggil sterol dan stanol tumbuhan, bila ditambah ke dalam diet akan mengurangkan kolesterol dengan amat ketara sekali.


Sterol dan stanol yang wujud secara semulajadi di dalam tumbuhan, buahan, sayuran dan bijirin. Oleh kerana struktur mereka sama dengan kolesterol. mereka bersaing untuk penyerapan dan seterusnya membantu menurunkan tahap kolesterol di dalam tubuh.


Siapa yang memerlukan produk ini?





Sesiapa yang mempunyai tahap kolesterol yang tinggi dan mahu cara yang semulajadi untuk menurunkan kolesterol mereka tanpa menggunakan dadah.


HDL Lawan LDL


Apakah perbezaannya?

Tidak semua kolesterol jahat, jenis yang baik, kolesterol - HDL, juga dikenali sebagai "high-density lipoproteins" menawarkan banyak manfaat kesihatan.


Kolesterol LDL (jahat) juga dikenali sebagai "low-density lipoprotein adalah yang perlu kita awasi. Secara amnya, kolesterol ialah sejenis lemak memainkan peranan membantu struktur membrane sel dan penghasilan hormon. 


Walaubagaimanapun, LDL yang berlebihan boleh terkumpul di dalam salur darah dan meninggikan risiko penyakit jantung.


Nak order Phytocol-ST Shaklee, klik sini


Promosi GLA Shaklee beli 6 percuma 1 masih berlangsung sepanjang Ogos 2014. Inginkan keahlian percuma? Hubungi saya dengan segera.


Labels: