Majlis Anugerah dan Motivation Rally Shaklee Di SACC Convention Centre


Selama saya berbisnes , Shaklee merupakan bisnes saya yang paling berjaya setakat ini. Apabila mendapat surat dari Shaklee mengatakan saya perlu hadir untuk terima anugerah dari Shaklee, perasaan saya masa itu bercampur baur sukar untuk digambarkan... rasa terharu, gembira dan pelbagai perasaan yang datang mengenang kembali perjalanan saya dalam shaklee yang masih jauh dengan keazaman untuk membantu lebih ramai orang lagi untuk kesihatan yang lebih baik dan menambah pendapatan.



Inilah surat dari Shaklee yang saya terima


Pada 28 September 2014, hari ahad kami sekeluarga ke SACC Convention Centre, Shah Alam, dekat je pun dengan rumah kami. Untuk makluman ianya meraikan  kepada mereka yang berada di sekitar Selangor dan Kuala Lumpur. Anugerah ini untuk menyuntik semangat kami yang berbisnes Shaklee agar selepas ini masing-masing bersemangat untuk meneruskan bisnes Shaklee. Mungkin anda masih tercari-cari bisnes yang fleksibel, memudahkan anda untuk akses dimana-mana sahaja tanpa perlu meninggalkan anak-anak, dapat memberikan pendapatan yang tinggi, produk yang bermutu tinggi dan halal, sentiasa mendapat sokongan, Shaklee adalah jawapannya. Jom tengok suasana di dalam dewan SACC Convention Centre hampir 1500 orang yang hadir dimajlis yang gemilang ini. Suasananya dah seperti mini National Conference :).







Antara kejayaan Shaklee Malaysia yang membuka mata ramai orang untuk menambah pendapatan dan kesihatan yang lebih baik.



Suasana sebelum majlis bermula...Meriahkan



Selain dari anugerah yang diterima inilah juga masa untuk berukhuwah sesama kami, memang selama ini kami saling berhubung tapi biasanya dialam maya sahaja akan tetapi bila mata bertentang mata maka ia akan jadi lebih mesra.


Motivation Rally



Anak-anak pun boleh naik pentas untuk sama-sama meraikan kejayan ibubapa masing-masing, suami saya tak naik pentas, beliau sedang sibuk shoot dari bawah gambar kami di atas pentas :) Inilah istimewanya program Shaklee anak-anak boleh sama-sama dalam setiap acara Shaklee. 

Jika anda seorang berpangkat Senior Supervisor dalam Shaklee, kelebihan yang anda dapat ialah





Selain dari penyampaian anugerah kepada Supervisor, Sr Supervisor, Coordinator, Sr Coordinator, Key Coordinator dan Sr Key Cooridnator, sesi Motivation Rally kali ini diserikan dengan perkongsian kejayaan 2 orang Master yang hebat iaitu Master Farihah dan Master Hadhatina.  







Antara perkongsian Master Farihah




Ini sedikit sahaja dan sebenarnya ada banyak ilmu yang anda boleh pelajari jika menyertai bisnes Shaklee, saya dah merasainya dan atas dorongan itu saya akan terus berjuang dalam perniagaan Shaklee.




Sempat berposing dengan Master Hadhatina, selepas itu beliau berkongsi di atas pentas analogi basketball. Nice sharing Master :)


Dan hari itu juga saya sangat bertuah kerana memenangi cabutan bertuah, saya memenangi Phytocol-St, Alhamdullilah selain dari Phytocol-St antara hadiahnya ialah Collagen Powder Shaklee, Mealshakes dan Vivix.

Phytocol-St Shaklee Mengawal Kolesterol


Semua orang berpeluang untuk berjaya dalam bisnes Shaklee walaupun anda baru daftar keahlian hari ini, semangat dan usaha memang diperlukan untuk berjaya dalam mana-mana bisnes sekalipun, anda sentiasa berpeluang untuk belajar, gunakan teknologi yang ada untuk anda keluar dari comfort zone.


Anda dialu-alukan untuk menyertai grup hebat kami, leader kami adalah leader yang disegani dalam Shaklee, segala ilmu beliau curahkan kepada kami semua, kami juga akan mencurahkan ilmu yang kami dapat untuk membantu anda, Sama-sama kita bergandingan untuk mencapai kejayaan, antara nak dengan tak nak sahaja.


Anda boleh hubungi saya untuk daftar keahlian Shaklee atau anda mempunyai masalah kesihatan dan ingin kesihatan yang lebih baik, sila hubungi saya melalui


Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp : 010-2995619






  







Labels: