Surirumah Juga Mempunyai Impian...Shaklee Jawapannya







Dah dengarkan apa yang cuba disampaikan oleh Madam Bonnie, kita boleh ubah cara kita berfikir dan buang segala yang negatif tentang surirumah. Ayat-ayat seperti


Ala aku surirumah je, macam mana nak tolong orang lain duit pun suami yang bagi tapi tangan sedang scroll newsfeed FB hmm.


Apakata gunakan kelebihan yang ada seperti anda boleh online bila-bila masa, dalam masa yang sama anda boleh menjana pendapatan dan boleh menjaga anak-anak, saya tak cakap anda kena mengadap bisnes 24 jam, masa kita boleh uruskan, untuk urusan keluarga, urusan rumah seperti mengemas, memasak.


Kelebihan berbisnes Shaklee ialah anda boleh menguruskan perniagaan secara online atau offline dan bagi mereka yang ada anak-anak kecil tidak perlu bersusah payah nak ke Poslaju untuk urusan penghantaran, Shaklee boleh uruskan untuk anda.


Dalam bisnes Shaklee grup kami terutamanya kami ada mentor yang hebat yang anda boleh duplicate semua ilmu dan kemahiran mereka. Nak tau apa yang kami belajar, boleh daftar dengan saya. Saya juga surirumah seperti anda, saya pernah bekerja tapi mengambil keputusan untuk bekerja dari rumah demi keluarga saya. Akan tetapi dalam masa yang sama saya nak ada pendapatan saya sendiri dan menjaga anak-anak saya serta saya nak ibubapa saya berbangga dengan saya.


Itu Sahaja Ke Kelebihan Bisnes Shaklee?


Modal bisnes Shaklee ni kecil je hanya RM75 seumur hidup, selebihnya anda tak perlu keluarkan duit dapur anda, menarik kan... Macam mana caranya, caranya ialah daftar dengan saya dulu :)


Saya tahu anda semua sibuk jadi kita tak perlu tambah lagi kesibukan yang sedia ada dengan nak bayar sewa kedai, nak bayar gaji pekerja, nak buka kilang, nak uruskan pembungkusan, seperi yang saya bagi tahu sebelum ni semua urusan, Shaklee yang akan uruskan.


Stok pun anda tak perlu beli sampai  beribu-ribu Ringgit dan akhirnya semua tersimpan dengan rapi dan berhabuk bawah katil, stok tak bergerak bermakna duit anda pun beku, lepas tu memang kena marah la dengan suami, betul tak? Hissh macam ada pengalaman je.


Ini antara video perjalanan saya dengan Shaklee. Dengan bermentor, keazaman, kerajinan semuanya boleh dengan Shaklee.


Perjalanan Shaklee saya


Jom daftar Shaklee dengan saya


Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp : 010-2995619


Link yang berkaitan

Shaklee membantu surirumah dan pelajar

Bekerja dari rumah secara online menjana pendapatan

Labels: