Keputihan Ikut Bau Badan Sendiri Dan Cara Merawat Keputihan






Bagi wanita yang sudah mengalami haid apatah lagi yang sudah melahirkan anak, berkemungkinan besar akan mengalami keputihan. Uolls boleh baca dengan lebih lanjut tentang masalah keputihan dengan klik link Keputihan Berbau.


Perasaan tidak selesa menguasai apabila kita mengalami keputihan. Apatah lagi dengan baunya yang kurang menyenangkan. Kombinasi bau busuk ini adalah disebabkan oleh peluh cecair keputihan dan bakteria pada bahagian tersebut.

Seandainya bau tersebut tidak kuat usah risau. Namun jika keputihan dan bau busuk berterusan, eloklah anda mendapatkan rawatan dengan kadar segera daripada pakar sakit puan. Dan biasanya bau tersebut dikaitkan dengan bau badan sendiri yang berubah mengikut putaran haid.


Bagaimana Alfalfa Shaklee Membantu Masalah Keputihan?


Keputihan Ikut Bau Badan Sendiri Dan Cara Merawat Keputihan

Alfalfa adalah tumbuhan yang sangat kaya dengan pelbagai nutrisi. Alfalfa telah digunakan oleh manusia sejak lebih dari 2500 tahun dan telah dikenalpasti sebagai makanan yang paling kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian. Ia membekalkan nutrisi yang mana kebanyakkannya tidak terdapat di dalam buah-buahan mahupun sayuran. Ia kaya dengan protein, asid amino, klorofil, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia, 10 biji Alfalfa menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu.




Khasiat Utama Alfalfa Shaklee

Mencuci hati, darah dan usus

Melawan alahan

Baik Untuk Perubahan Patalogi Di dalam usus dan perut

Melawan Tumor

Melegakan Keletihan

Mencegah / Melawan Arthritis


Khasiat Dan Kelebihan Alfalfa Shaklee

Melegakan sakit-sakit sendi
Menghilangkan kelesuan dan tekanan
Memberi sensasi rasa sejuk (Alfalfa Shaklee mengandungi minyak peppermint)
Memberi kelegaan semasa kedatangan haid
Merawat Asma atau semput
Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkitan dalam buah pinggang
Meneutralkan asid dalam badan
Merawat masalah keputihan pada wanita
Membesar dan menegangkan payudara
Bertindak sebagai kacip fatimah kepada para isteri (istimewanya Alfalfa) dan sangat berkesan apabila bergabung dengan Vitamin E. Gabungan ini kami panggil Jamu Moden
Memulihkan urat selepas bersalin
Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
Meningkatkan stamina seorang suami
Melegakan sembelit (sila minum air yang banyak untuk mengelakkan sembelit)

Amaran : Alfalfa Tidak Boleh Diambil Pesakit SLE


Jangan cepat mengalah apabila mengambil vitamin semuajadi, badan setiap orang tak sama, mungkin ada yang lambat, ada yang cepat perubahannya. Bagi yang dah nak mengalah tu jom kita baca Testimoni Keputihan Dengan Alfalfa Shaklee.


Testimoni : Saya memang mempunyai masalah keputihan semenjak dari bangku sekolah menengah lagi. Akibat daripada tak alert tentang kebersihan bahagian tu. Zaman sekolah belum pandai nak pakai pantyliner ke hape. Bila meningkat dewasa, say perhatikan keputihan saya semakin teruk tapi tak berani nak pergi klinik. Segan. Dengar-dengar doktor akan masukkan ubat dalam kita punya tu. Lagilah takut. terbiarlah sampai saya berkahwin dan hamil anak sulung.

Semasa hamil keputihan saya agak teruk juga. Berbau dan berketul-ketul. Malu dengan suami. Mujur suami yang jenis memahami. Suami suruh saya pergi check. Doktor bagi ubat yang masuk kat dalam kita punya tu. Malangnya tak lama lepas itu keputihan saya datang balik. Sedih dan give up. Lepas tu saya langsung tak makan apa-apa/pakai apa-apa produk pun sampailah saya mencuba set B yang ada mengandungi Alfalfa. Saya dimaklumkan Alfalfa boleh mengurangkan keputihan. Alhamdullilah setelah saya mencuba selama sebulan, keputihan saya dah takde! Serius!!! Selalunya kalau saya pakai pantyliner daripada pagi, tengahari mesti dah penuh kesan keputihan itu tapi kali ini daripada pagi sampai petang, pantyliner saya bersih! Ya Allah rasa macam tak percaya. Saya tunjuk dengan suami, suami tersenyum je. Kalau dulu nak tidur saya terpaksa pakai pantyliner, sekarang tak perlu lagi. Alhamdullilah. Tak sia-sia saya mencuba. Saya tak malu berkongsi nak berkongsi kegembiraan dengan semua orang. Dulu ada...sekarang tidak lagi....hehe terima kasih Shaklee


Kelebihan Alfalfa Shaklee dan ESP Shaklee Untuk Ibu Menyusu



Alfalfa Complex - Bertindak sebagai penggalak susu (milk booster). Alfalfa membuang toksin di dalam badan dan menjadikan badan lebih bertenaga atau Detox. Kenapa perlu Detox? Kehadiran toksin berlebihan dalam badan akan menghalang penyerapan nutrien dari makanan dan suplemen.


ESP Shaklee - Ia kaya dengan protein dan asid amino yang membantu pembentukan sel dan komponen penting dalam susu ibu. Protein juga diperlukan untuk penyembuhan luka. Sebab protein digunakan tubuh untuk membina sel dan otot baru bagi menggantikan sel lama.


Boleh klik Set Ibu Menyusu Dan Bekerja untuk mengetahui lebih lanjut vitamin apa yang sesuai untuk dimakan semasa menyusukan bayi.


Berminat nak order Vitamin Shaklee, sila hubungi

Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp/Telegram/SMS : 010-2995619


Labels: