Anda Ibu Bekerja Dan Menyusu Tetapi Mempunyai Masalah Menyediakan Stok..Ikuti Kisah Berikut


Ibu Yg PANIK Nak Tambah Susu Badan; Hingga Sanggup.... from iReach HD on Vimeo.



Bagi ibu bekerja dan masih menyusukan bayi, pelbagai masalah, persoalan yang timbul dalam menjayakan penyusuan sekurang-kurangnya 6 bulan pertama dan sebaik-baiknya adalah sehingga 2 tahun menyusukan bayi.


Mungkin anda telah menggunakan pelbagai cara tetapi masalah yang sama tetap berulang. Dengan menonton video berikut saya harap ia dapat membantu uolls memberikan yang terbaik untuk bayi anda dan juga diri anda. Menyusukan bayi adalah satu pengalaman yang indah. Gunakan masa tersebut dengan sebaik-baiknya.


Testimoni ada memberikan beberapa vitamin yang beliau ambil bagi menjayakan penyusuan. Saya akan terangkan fungsi setiap vitamin.





B Complex

Peranan B Complex ialah menukarkan makanan yang kita ambil menjadi tenaga, meningkatkan pembentukan sel darah merah, ia juga membantu meningkatkan tenaga, mengurangkan kelesuan dan stres. B Complex juga bertindak sebagai penenang dan meningkatkan fokus dan istimewanya ia juga bertindak menjaga kulit dari dalam dan dikenali juga sebagai vitamin kecantikan.


Sustained Release Vitamin C

Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan atau imun sistem dan juga berperanan sebagai membantuk kolagen, juga sebagai anti oksida dan memelihara kulit agar menjadi cantik. Membantu pembentukan sel-sel yang baru, mempercepatkan proses penyembuhan luka dan demam.


Vitalea (Multivitamin)

Mengandungi vitamin dan galian yang diperlukan oleh tubuh manusia. Dilengkapi dengan formula zat besi. Vitalea mengandungi 23 jenis vitamin mineral yang lengkap untuk keperluan harian. Membekalkan tubuh ibu dengan nutrien agar ibu menjadi sentiasa cergas, sihat dan bertenaga. Vitalea dilengkapi dengan zat besi yang sangat diperlukan oleh ibu yang menyusukan anak.


Alfalfa Complex


Alfalfa merupakan raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan sistem imunisasi dan membuatkan sistem badan berjalan dengan lancar. Bertindak sebagai milkbooster dan membantu mempercepatkan penghasilan susu. Juga membantu mengatasi masalah keputihan.


Ostematrix (Kalsium)

40 peratus daripada susu ibu adalah kalsium. Kalsium diperlukan untuk membina tulang yang sihat dan pertumbuhan gigi pada bayi. Wanita yang menyusukan bayi disarankan mengambil sebanyak 1300mg kalsium setiap hari.




ESP Shaklee


ESP atau Energizing Soy Protein merupakan protein berkualiti tinggi yang berasaskan tumbuhan yang lengkap, ESP bukan GMO (organisma tidak diubah suai secara genetik), rendah lemak secara semulajadi, bebas kolesterol, protein yang lengkap dengan ke semua sembilan asid amino perlu.



Testimoni Set Menyusu Shaklee


Salam semua .. Harini saya nak sambung testimoni saya. Sebelum ni testimoni saya tentang set Ibu mengandung. Kali ni saya cerita semasa berpantang dan sekarang ni iaitu menyusu kedua2 anak saya dengan sepenuhnya. Selepas saya bersalin saya still masih sambung set mengandung tu iaitu vit c, vitalea, vit b comp dan ostematrix. Tapi cuma tambah esp sahaja. Alhamdulillah, sepanjang saya berpantang tiada apa2 masalah. Yang pertama saya operate, yang kedua ni alhamdulillah saya normal. masih ingat lagi doctor dah suruh masuk labour room, saya cepat2 minum esp agar ada kekuatan masa nak push. alhamdulillah, 2x push sahaja. sebab 1st time kan, so tak tahu nak push macam mana. Selepas bersalin pon saya masih ada kekuatan lagi untuk berjalan ke toilet. nurse dah risau takut saya jatuh. tapi alhamdulillah masih ada kekuatan untuk berjalan sikit. Dan masa berpantang ni juga saya masih menyusukan anak pertama saya yang berumur dua tahun. Ikutkan masa anak pertama, susu saya tidak la semeriah anak kedua ni. Masa anak pertama saya tidak makan apa2 suppliment pon. Yang kedua ni baru saya makan shaklee. Saya bukannya nak mendabik dada ataupon riak sebab saya banyak susu, tapi inilah hasilnye selepas saya makan shaklee. Saya hanya ingin menkongsikan cerita saya . saya sokong dan suka sangat bila ada kawan2 saya yang baru sahaja melahirkan anak dan mahu menyusukan anak dengan susu badan sepenuhnya. saya sokong sangat . Dan memang banyak perbezaan antara masa pantang yang pertama dan yang kedua ni. Alhamdulillah sebab bila dah dua2 menyusu pon, saya tetap pump untuk simpanan bila saya dah kerja nanti. Yang paling saya suka makan shaklee ni juga sebab kulit2 gatal saya dulu dah hilang. Memang hilang. Saya berani tulis testimoni ni sebab memang ia sangat berkesan. Bersyukur sangat. Mungkin saya serasi dengan produk ini. Tu sebab saya berani memperkatakan shaklee ini hebat. Tapi tidak lupa juga kuasa Allah yang menentukan semuanya.
* saya ada buat esp tu sebagai masker. Memang berkesan. Alhamdulillah. Jom try buat esp sebagai masker. InsyAllah kulit muka akan jadi bersih. Jerawat pon akan mengecut.

Credit to Honey King


Tetibe rasa nak share rasa gumbira ni...permulaan yg sedih di awal pengumpulan stock Ebm...hanya dgn 80mls di hari pertama on 16/11...tp dgn berkat doa..usaha..n set menyusu SHAKLEE...Alhamdulillah pd ari ini...diri ini dpt mengumpul 22oz sehingga pukul 6pm td...selain dr usaha...produk SHAKLEE mmg HEBAT..!!!!!

Credit to Nur Izzana


Assalamualaikum..
sy nk share pengalaman sendiri : 
alhamdulillah rezeki utk ank ..mula2 biasalah slps bersalin susu xkeluar.. Dgn pelbgai usaha antaranyer,Pengambilan set menyusu shaklee semasa pantang sehingga sekarang membantu sy dlm penghasilan susu.. B4 this pki manual..
Dr 6oz skrg 18oz.. Dgn bantuan pam elektrik snow bear juga dpt buatkan breast jd kosong..
Betul kata org.. Mkn b compleks juga boleh tambah kepekatan susu.. Sy penah cuba.. Mudah2han sy dpt menyusukan ank sehingga 2thun

Credit to Nurul Nadia



Berminat nak order Vitamin Shaklee, sila hubungi

Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp/Telegram/SMS : 010-2995619
















Labels: