Ostematrix Shaklee Membantu Ibu Menyusu



Setiap ibu mengimpikan untuk menyusukan bayi mereka sekurang-kurangnya 2 tahun akan tetapi kadangkala kita tidak dapat menepis suasana persekitaran atau badan kita sendiri untuk meneruskan penyusuan, pelbagai rintangan dan dugaan untuk menyusukan bayi antaranya ialah masalah sakit badan.





Masalah sakit badan atau lenguh biasanya berlaku apabila anda menyusukan bayi terutama apabila duduk terlalu lama sehingga sakit dibahagian tulang punggung. Saya akan cuba membantu anda mengapa masalah sakit dan lenguh ini berlaku dan bagaimana Ostematrix Shaklee membantu ibu menyusu agar badan anda lebih selesa semasa menyusukan bayi.


Antara penyebabnya ialah posisi badan yang tidak sesuai semasa menyusukan bayi terlalu lama sering menyebabkan masalah sakit dan lenguh badan terutamanya jika menyusukan dalam keadaan duduk. Saya sendiri pernah mengalami masalah ini, penyelesaiannya ialah susukan bayi anda dalam keadaan posisi yang paling selesa contohnya seperti berbaring di atas katil atau jika anda ingin duduk dan menyusukan mungkin anda boleh letak kusyen atau bantal dibelakang anda agar anda dapat sandarkan badan anda.





Di dalam set ibu menyusu Shaklee kami cadangkan pengambilan Ostematrix sebagai kalsium tambahan kerana sebahagian besar kalsium di dalam badan digunakan untuk penghasilan susu. Jika anda mengalami masalah kekurangan kalsium ia mengakibatkan anda sakit dan lenguh badan.


Dengan memilih Ostematrix Shaklee untuk membantu anda sebagai ibu menyusu ia adalah satu pilihan yang bijak. Kenapa dan apa kelebihan Ostematrix Shaklee?


Ostematrix Shaklee ialah kalsium yang isinya paling seimbang memastikan kadar penyerapannya adalah 99%. Formulanya unik, dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati, mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan Vitamin D, zinc, kuprum dan boron.


Nutrien-nutrien ini perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral. Kajian telah membuktikan suplemen kalsium akan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan.







Nak baca lebih lanjut tentang kebaikan Ostematrix Shaklee membantu ibu menyusu boleh klik khasiat dan kelebihan Ostematrix Shaklee


Eh tapi anda masih hamil dan belum melahirkan lagipun anda masih muda, jangan risau kekurangan kalsium ni mungkin anda tak rasa sekarang tapi fikir-fikirkan 10 tahun atau 15 tahun akan datang atau mungkin 5 tahun lagi anda dah mula rasa lenguh-lenguh dan sakit-sakit badan. Ditambah pula anda bukan peminat susu. InshaaAllah Ostematrix Shaklee boleh  membantu anda sebagai Ibu Menyusu, bukan sahaja semasa bayi menyusu malahan dari anda mula hamil lagi dah boleh makan Ostematrix Shaklee.


Sila klik link berikut untuk


Set Vitamin Ibu Hamil

Set Vitamin Ibu Bersalin Caeserian

Set Vitamin Ibu Menyusukan


Jangan lupa hubungi saya untuk mendapatkan Vitamin Shaklee

Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp : 010-2995619

Labels: