Lelaki Memang Malas Makan Vitamin, Fakta Atau Auta ?


Kebanyakkan lelaki memang suka bersukan, pada mereka bersukan itu maknanya terjagalah kesihatan mereka tapi kalau diminta  makan vitamin, macam-macam alasan diberikan. Lecehlah, banyaknya nak kena telan... bla...bla, kena disiplin la bla..bla. Sudahnya  vitamin tak makan dan tengok-tengok sudah luput tarikh. Rasa rugikan. Tak percaya, video ini membuktikan.




Lelaki Kuat Sukan Liat Nak Amalkan Vitamin Sampai Dah Nak Lumpuh? from iReach HD on Vimeo.


Tapi sebagai isteri sudah tentu kita sayang suami kita, kita nak suami kita sihat dan cergas, kalau dia aktif bersukan memang bagus tapi kalau dia bersukan dan makan vitamin lagiii bagus. Tengok brother ni setelah mengambil Vitamin Shaklee iaitu Vivix, Joint Health Tablet dan Ostematrix kesihatan dia bertambah baik dari mula-mula seperti nak lumpuh sekarang dia kembali aktif bersukan.


Untuk makluman Vitamin Shaklee bukan ubat ya, dia adalah suplemen yang semulajadi, dia akan berkesan jika kita mengambil secara konsisten, dalam hal ini sebagai isteri kita kena berkorban sikit masa dengan menyediakan vitamin untuk suami makan sebelum dia keluar bekerja atau sebelum tidur malam, bagi memastikan beliau makan dengan konsisten setiap hari.


Ramai yang beranggapan Vitamin Shaklee hanya untuk wanita. Eh tidak, Shaklee sesuai untuk semua, tidak kira usia lelaki dan wanita malahan terdapat vitamin khusus untuk kanak-kanak. Sebab semua orang perlukan Vitamin. Pengambilan vitamin melengkapkan apa yang kurang dalam pemakanan seharian kita.


Selain dari Vitamin yang dimakan oleh brother dalam video di atas. Lelaki juga boleh makan vitamin seperti Vitamin E dan Zinc, yang bagus untuk kesihatan lelaki secara khususnya.


Vita E Complex





Vita-E Complex Shaklee diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu daripada minyak sayuran dan selenium. Isi kandungan produk ini terdiri daripada 400IU Vitamin E, Selenium sebanyak 65mcg serta ekstrak biji anggur sebanyak 39.4mcg.


Produk Vita-E Complex Shaklee ini sangat bagus untuk kesihatan kesuburan lelaki. Kepada lelaki yang mengalami masalah kesuburan, cubalah rendahkan ego anda untuk mencuba produk ini, manalah tau ada rezeki anda untuk menimang cahayamata. Kita jangan berhenti berusaha selagi kita berkemampuan.

Bagi mereka yang tidak mengalami masalah kesuburan, efek dia lain macam pula. Bagi mereka yang konsisten mengamalkan Vita E Complex Shaklee, prestasi anda adalah ditahap maksimum. Maksimum yang macam mana, makanlah dulu baru tahu efeknya :)


Zinc Complex




Zinc ialah mineral yang penting kepada tubuh kita. Secara umumnya Zinc adalah bagus untuk menyembuh luka, mengelakkan masalah keguguran rambut dan sebagainya. 


Sekarang topik yang dibincangkan ialah tentang Vitamin Lelaki, bagaimana Zinc membantu masalah kesihatan lelaki?


Zinc amat mempengaruhi kesuburan dan kesihatan seksual lelaki. Sebabnya Zinc diperlukan dalam menghasilkan sperma, jika kekurangan Zinc akan menyebabkan sperma menjadi cair atau kurang pekat. Dalam masa yang sama Zinc juga membantu dalam menguatkan sperma Untuk melengkapkan persenyawaan, sperma yang kuat amat diperlukan untuk berenang ke ovari dan menembusi ovari.
Zinc juga penting untuk menjaga kesihatan prostat, lelaki memang perlukan Zinc untuk kesihatan "mereka".


Dalam tablet Zinc Complex Shaklee mengandungi Zinc gluconate - 15 mg, Calsium phosphate - 115mg.


Terlalu banyak khasiat Vitamin Shaklee yang belum anda ketahui lagi atau ingin tahu atau anda ingin order Vitamin Shaklee, sila hubungi saya


Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp/Telegram/SMS : 010-2995619


Bulan ni promosi beli Zinc 3 botol anda dapat 1 percuma dengan harga yang mampu milik dan sangat berpatutan.


Labels: ,