Bisnes Online Dari Rumah - Keahlian Percuma

Zaman sekarang segala-galanya memerlukan duit, hatta nak masuk tandas pun kena bayar. Kita bekerja bersungguh-sungguh setiap hari untuk mencari rezeki bagi menyara diri dan keluarga kita. Ada satu ketika tak cukup untuk menampung keperluan hingga hujung bulan bagi mereka yang berpendapatan tetap. Terpaksa kita potong perbelanjaan setiap hari cabaran utama ialah makanan yang harganya semakin naik, kos pengangkutan juga semakin naik. Perbelanjaan melebihi pendapatan. Bagi mereka yang dah berkeluarga, kepala ligat mencari alternatif untuk menambah pendapatan. Cara yang paling senang di zaman teknologi ialah berniaga secara online atau lebih dikenali bisnes online. Tanpa perlu meninggalkan anak-anak, anak-anak masih dibawah jagaan kita. Nak berniaga online pun ada syaratnya yang paling penting ialah bagaimana anda menguruskan masa. Masa itu emas.


Kalau saya seorang jutawan dermawan saya boleh derma kepada anda setiap bulan, tapi buat masa sekarang saya belum menjadi seorang jutawan dermawan apa yang saya boleh bantu ialah bagaimana untuk memulakan perniagaan dengan modal yang kecil yang kurang dari RM100.
Saya sendiri merupakan seorang surirumah yang tinggal di Shah Alam, umum sedia maklum bahawa tinggal di bandar besar perbelanjaan sangat tinggi. Perniagaan yang saya lakukan banyak membantu saya untuk menguruskan keluarga saya.

Bagaimana saya bermula dengan perniagaan Shaklee saya, anda boleh baca Shaklee. Bermulanya bulan October Shaklee telah membuka peluang lebih besar dan mantap dengan melancarkan portal online yang lebih mudah untuk anda menguruskan perniagaan secara online.




Tidak cukup dengan itu sahaja, bulan Oktober ini sangat menarik. Bulan ini promosi Kolagen Shaklee.



Mahalnya...jangan risau anda boleh kongsi pembelian dengan adik beradik atau kawan-kawan :)
Bukan sahaja anda dapat 1 kotak free kolagen Shaklee yang berharga RM298 malahan anda 

Dapat free membership
Bonus RM100++
Dapat CoQ free lagi yang berharga RM124 sebotol, wah jimat sehingga RM500++, Promosi ni akan berakhir 31 Oktober 2013, jangan lepaskan peluang keemasan ni.



Kelebihan  CoQ ialah 



Berminat nak jadi ahli Shaklee? Nak merasai pendapatan berangka-angka setiap TENGAH bulan? Jom sertai team saya, anda dialu-alukan untuk email saya arnisyazila@gmail.com.

Labels: , ,