Kebaikan Performance Drink Shaklee - Bebas Karbonat Dan Kurang Gula



Musim-musim panas ni lah buah durian masak meranum, bagi penggemar durian confirm seronok menikmati durian. Seperti yang kita sedia maklum buah durian ni panas, antara petuanya ialah minum air dari pangsa durian untuk mengurangkan kepanasan badan.


Tapi apa kaitan durian dan Performance Drink?


Jom kita baca apa manfaat Performance Drink kepada badan kita


1. Meningkatkan Daya Ketahanan Badan

Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.


2. Membekal Tenaga Dan Ketahanan Fizikal

Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisma air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium kalsium, sodum, phosphorus magnesium dan chloride. Produk ini turut dirumus eksklusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetap di kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.


3. Mencegah Penyahidratan

Mengurangkan kehausan, mencegah penyahidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda.


4. Mengekalkan Paras Gula

Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan  percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.



Satu hidangan yang lazat untuk diminum pada bila-bila masa  dan di mana sahaja. Enak diminum begitu sahaja atau dicampur bersama minum lain.





Sangat sesuai untuk para atlet, mereka yang berpuasa, sebelum dan selepas pembedahan, tidur lewat malam, keletihan, penyahhidratan otot dan kulit, vagina yang kering, cirit birit, tiada selera makan, rendah paras gula serta kepeningan.


Dalam beberapa hari lagi umat Islam akan menyambut Ramadhan, biasanya saya akan cadangkan set berikut


Performance Drink, Energizing Soy Protein dan MealShakes atau Cinch yang di datangkan dengan 3 perisa Vanilla, Cafe Latte dan Coklat.




Berikut adalah testimoni ibu yang menyusu, mereka yang mengidap Gastrik.


Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa, semoga ibadah kita kali ini lebih baik dari tahun-tahun yang sebelumnya dan diterima Allah swt, InshaaAllah.






Labels: