Collagen Powder Shaklee Vitamin Awet Muda

Collagen Powder Shaklee Makanan Awet Muda



Collagen Powder Shaklee, juga dikenali Vitamin awet muda menjadi pilihan wanita masa kini yang mementingkan kecantikan secara semulajadi, kecantikan semulajadi yang dimaksudkan ialah kecantikan dari dalam bukannya dibantu oleh bahan kimia seperti hidrokinon, seperti yang kita sedia maklum penggunaan hidrokinon berleluasa dalam industri komestik yang menyebabkan kulit anda mengelupas teruk, iritasi, kulit terbakar dan penggunaan secara berterusan boleh menyebabkan kanser.


Sudah semestinya kita mahukan yang terbaik untuk kulit kita, kenapa anda perlu memilih Collagen Powder Shaklee sebagai makanan yang boleh mencantikkan kulit, menegangkan yang kendur, melembapkan yang kering, menggerakkan sendi tanpa sakit. untuk makluman Shaklee adalah syarikat yang melabur lebih daripada USD250 setahun dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan juga menjalankan ujian ketulenan dan keselamatan produk dengan lebih 80,000 ujian kualiti setahun. Collagen Powder Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Berfungsi dan Sentiasa Mesra Alam.


Collagen Powder Shaklee memang terbukti membantu anda awet muda, selain itu antara makanan untuk anda kelihatan muda ialah lobak, bawang merah, ayam, halia segar, kacang edamine, minyak biji gandum (wheatgerm) dan bawang putih. Saya akan kongsikan info yang saya perolehi dari majalah iSihat.


Kulit Lebih Muda Dengan Lobak

Makanna Awet Muda



Berapa banyak lobak yang diperlukan? Satu, dikupas dan dicincang halus

Penyelidik di Universiti Bristol dan Universiti St Andrews menyatakan karotenoid yang terdapat dalam lobak merah membentuk kulit yang bercahaya.


Kekalkan Jisim Otot Dengan Bawang Merah. 


Makanan Awet Muda


Berapa banyak? Satu dicincang


Proses penuaan akan berlaku seiring dengan kehilangan ton otot. Tetapi quercetin flavonoid, sejenis antioksidan dapat membantu mengekalkan jisim otot seterusnya mengekalkan wajah muda anda dengan lebih lama. Satu biji bawang merah dapat membekalkan amaun yang diperlukan untuk anda tampil muda.


Hindar Masalah Uban Dengan Ayam. 


Makanan Awet Muda


Berapa banyak? Empat bahagian dada, dipotong dadu.


Rambut anda dah beruban? Vitamin B12 yang terdapat dalam ayam dapat menghasilkan melanin yang mengekalkan warna rambut dengan lebih lama.



Mata Bersinar Dengan Halia Segar. 

Makanan Awet Muda



Berapa banyak? Satu sudu, dicincang


Arcus Senilis adalah satu jalur putih bawah mata yang dikaitkan  dengan paras kolesterol yang tinggi. Ia boleh dibuang dengan halia. Jurnal Perubatan Arab melaporkan satu sudu kecil halia segar yang diambil berterusan selama 45 hari dapat mengurangkan kolesterol LDL.


Kekalkan Jumlah Rambut Dengan Kacang Edamame

Makanan Awet Muda


Berapa banyak?100 gram

Laporan dari Jurnal Pemakanan menyatakan protein soya yang terdapat dalam kacang edamame menghalang dihydrotesterone - sejenis hormon yang bertanggungjawab menyebabkan keguguran rambut sebanyak 15 peratus.


Kurangkan Kedutan Dengan Minyak Biji Gandum (Wheatgerm)

Makanan Awet Muda


Berapa banyak? 3/4 sudu besar


Makanan yang terbaik bagi mengurangkan masalah kedutan pada kulit adalah Vitamin E. Ia berfungsi dengan sebatian seperti lycopene dan beta-karotena untuk mencegah kerosakan disebabkan cahaya matahari, kedutan dan lain-lain peyebab penuaan. Jumlah minyak ini menyediakan anda sehingga 15mg hitungan diet yang disyorkan (RDA)


Kekalkan Stamina Dengan Bawang Putih

Makanan Awet Muda


Berapa banyak? Dua sudu kecil, dihancurkan


Senaman membantu memastikan anda kelihatan lebih muda dan bawang putih akan membantu anda untuk mengekalkannya. Penyelidik dari Turki mendapati ia dapat memperbaiki prestasi dengan meningkatkan kestabilan aliran darah.


Bayangkan anda mengambil Collagen Powder Shaklee sebagai Vitamin Awet Muda berserta makanan yang saya senaraikan di atas, wah bahagianya, ingat ya nak cantik cari Collagen Powder Shaklee, bersempena dengan promosi bulan September 2014 beli  Collagen Powder Shaklee 6 kotak anda akan dapat 7 kotak, cepat-cepat hubungi saya, penjimatan yang sangat hebat dan anda juga akan dapat keahlian percuma.


Hubungi saya melalui email : arnisyazila@gmail.com atau Whatsapp ke 010-2995619

Labels: ,