Tips Anti Penuaan - Kekal Muda Di Usia Tua



Tips Anti Penuaan - Kekal Muda Di Usia Tua


Eh awak ni anak-anak dah besar tapi masih awet muda, apa rahsianya? Misteri awet muda akan terungkai sebentar lagi. Bagaimana diantara kita  mampu kekal awet muda dan ramai pula yang berubah dan dan kehilangan identiti diri?


Kemerosotan hormon dan kolagen membuatkan wajah seseorang berubah. Hidung mancung menjadi kemek dan kulit bibir mengecut. Tulang muka mengecil menjadikan wajah menjadi menggeleber. Gusi longgar dan gigi menjadi panjang kerana tulang soket perlekatan gigi mengecut serta mata kelihatan terbenam. Penglihatan jadi kurang jelas, mata tidak bersinar, bulu mata dan kening menjadi nipis. Keseluruhan wajah berubah. Risau tak dengan perubahan yang bakal anda hadapi seiring dengan peningkatan usia? Untuk menambahkan lagi kerisauan anda , teruskan pembacaan ya :)


Bukan itu sahaja tahukah anda, kemerosotan hormon dan kolagen mempengaruhi kulit menjadikannya gelap, berbintik-bintik dan pigmen. Jadi bagaimana cara untuk mengatasinya, melambatkan proses penuaan atau dengan lebih mudahnya Kekal Muda Di Usia Tua?


Saya ingin memperkenalkan Set Jeragat Shaklee atau Set Awet Muda Shaklee. Yang mana set ini banyak membantu bagi mereka yang ingin mengekalkan kecantikkan kulit dan keanjalan kulit. Saya galakkan uolls menjadi ahli Shaklee yang mana lebih menjimatkan dan mungkin anda boleh mula menjalankan perniagaan Shaklee dan meraih pendapatan sampingan maklumlah zaman sekarang semuanya memerlukan RM yang lebih, betul tak?



Tips Anti Penuaan - Kekal Muda Di Usia Tua


Set Awet Muda Shaklee ini mengandungi GLA Complex, Vita-E Complex, ESP dan Vita-C, saya akan terangkan khasiat satu persatu Vitamin ini yang boleh membantu anda mengekalkan keremajaan kulit atau Kekal Muda Di Usia Tua.


GLA Complex

GLA Complex sangat bagus untuk wanita, ia membantu menstabilkan hormon dalam badan wanita dan juga memberi kesan kepada kulit. Kulit akan menjadi kurang berminyak, jerawat cepat kering. Dengan peningkatan usia, yang mungkin menjejaskan hubungan suami isteri. GLA Complex membantu hubungan suami isteri dengan lebih intim.



Vita-E Complex

Dengan mengambil 1 kapsul Vitamin E setiap hari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha. Ingin mengetahui khasiat dan kelebihan Vita-E boleh klik sini.



ESP Shaklee


Terlalu banyak khasiat dalam ESP Shaklee ni memandangkan entri kita kali ini ialah Tips Anti Penuaan - Kekal Muda Usia Tua, maka fungsi ESP yang mengandungi Asid Amino ialah untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ dan kulit. Rahsia nak awet muda yang bukan rahsia lagi... pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda. Maknanya kenalah minum selalu ESP Shaklee ni bukan minum seminggu sekali atau sebulan sekali.


Vita-C Shaklee

Kenapa kita perlu ambil Vita-C setiap hari, ia bukan sekadar apabila selsema atau demam sahaja kita makan Vitamin C. Sebenarnya salah satu fungsi Vitamin C ialah merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.


Banyaknya nak kena makan setiap hari, well... beauty is pain, dah kata nak awet muda. Akan tetapi untuk lebih memudahkan uolls menjaga kesihatan luar dalam, saya perkenalkan Vivix Shaklee, hanya sesudu kecil setiap hari untuk anda awet muda.



Tips Anti Penuaan - Kekal Muda Di Usia Tua


Kesimpulannya untuk Anti Penuaan - Kekal Muda Di Usia Tua, kita jaga pemakanan kita setiap hari, rohani kita juga perlu dijaga agar ia mencerminkan keperibadian kita.


Berminat nak menjadi ahli dan order vitamin Shaklee, sila hubungi

Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp/Telegram/SMS : 010-2995619




Labels: