Tip Tidak Gemuk Melampau Semasa Mengandung - Shaklee Shah Alam


Tip tidak gemuk melampau semasa mengandung ialah amalkan Set Vitamin Shaklee. Bukan sahaja anda tidak gemuk melampau malahan




Badan tak sakit

Kaki tidak kena krem

Kulit pun cantik

HB cantik

Tekanan darah normal

Emosi stabil tak emo semacam (kesian En suami)

Vitamin apa yang ada dalam Set Hamil Shaklee?








Vitalea

Multivitamin yang sangat lengkap dengan zat besi. Penting untuk pembinaan sel darah supaya ibu tidak pitam dan anak membesar dengan sihat


B Complex

Lengkap dengan biotin dan asid folik yang sangat perlu untuk pembentukkan sel darah merah yang sihat dan secara langsung membantu anak membesar dengan sihta. Ibu juga akan turut rasa lebih tenang dan mudah mengawal tekanan perasaan.


Vitamin C

Perlu untuk peningkatan sistem imun tubuh. Memandangkan ia adalah vitamin yang larut air, ia mudah musnah apabila kita berpeluh, terdedah dengan matahari dan apabila kita stres. Pengambilan Vitamin C secara konsisten sangat penting.


Ostematrix

Ianya adalah kalsium, magnesium dan lengkap dengan Vitamin D. Tanpa Vitamin D yang mencukupi ia boleh mengganggu penyerapan zat kalsium itu sendiri. Ianya juga bukan hanya dari kalsium karbonat semata-mata dan ini adalah sangat bagus kerana mengurangkan risiko batu karang dan sembelit untuk ibu yang mengandung dan semasa berpantang.

Kalsium bukan hanya untuk gigi tetapi untuk pembinaan sel darah. Sebab itu apabila badan kurang kalsium, ianya akan diambil dari tulang dan ini akan memberi risiko kepada ibu yang melahirkan dan menyusukan bayi, ibu akan kekurangan kepadatan tulang dan akhirnya mendapat risiko osteoperosis iaitu kerapuhan tulang.


Energizing Soy Protein

Protein adalah binaan asas kepada sel. Seluruh tubuh kita terbentuk dari protein. Memang benar protein boleh didapati dari ayam, daging, telur dan sumber kekacang namun sangat sukar kita nak pastikan kita boleh mendapat 9 essential asid amino yang sangat penting tetapi tidak boleh dibuat oleh badan. 


Omega Guard

Asid lemak Omega 3 merupakan struktur bagi kompenen sel-sel pada sistem saraf pusar dan juga nutrien terpenting bagi perkembangan otak yang sihat. DHA pula merupakan asas asid lemak Omega 3 bagi perkembangan otak, sistem saraf dan mata terutamanya kepada bayi

Ketahuilah ibu-ibu yang mengandung dan menyusukan bayi, nutrien yang cukup perlu untuk menyokong kesihatan anda dan bayi anda. Semoga dengan info Kepentingan Iodin Sewaktu Hamil dapat membantu anda untuk menjaga kandungan dan seterusnya dapat melahirkan bayi yang sihat.



Untuk makluman jika anda buat pembelian set ini, anda akan dapat hadiah percuma ya percuma dan ianya sangat cantik :)

Hubungi saya untuk maklumat lanjut berkaitan Set Hamil Shaklee 010-2995619

Labels: